[Publicitatea in aer] Mihai Costache (MullenLowe): E un spatiu fantastic pentru imaginatia unui creativ, dar radioul a ajuns un mediu fara prestigiu

[Publicitatea in aer] Mihai Costache (MullenLowe): E un spatiu fantastic pentru imaginatia unui creativ, dar radioul a ajuns un mediu fara prestigiu

Lista de livrabile pe unele proiecte vine adesea cu multe provocari si ochi dati peste cap intr-o agentie. Insa, cu timpul, ceva s-a pierdut de pe ea: radioul. Nu prea mai apare pe acolo. Publicitatea in aer, dar nu prea, carevasazica. Mihai Costache (Group Creative Director MullenLowe si om cu experienta de vreun an pe frecventa 98,3 FM, la Radio Bucuresti) spune ca au disparut nu doar pretentiile de la un spot radio ca lumea, ci si copywriterii care sa-l gandeasca si scrie.

Mare parte din writeri au abandonat radioul de ceva vreme; sau asa se aude.

Totusi, mediul asta poate fi salvat, iar creativii (publicitarii, la naiba!) pot juca un rol important aici. Care este necesarul, in prima instanta? Bunul simt si munca facuta cu placere. Cu alte cuvinte:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related