[Publicitatea în aer] Valeria Iliescu (A.G. Radio Holding): Trendul ultimilor ani ține de integrare creativă și conținut “upgradat” pentru formatele Radio-TV-Online-Social Media

[Publicitatea în aer] Valeria Iliescu (A.G. Radio Holding): Trendul ultimilor ani ține de integrare creativă și conținut “upgradat” pentru formatele Radio-TV-Online-Social Media

Din A.G. Radio Holding fac parte Kiss FM, Magic FM şi Rock FM. Iar de partea de vânzări a grupului se ocupă Valeria Iliescu (Sales Manger). Despre formatele tradiționale de pe radio, Valeria spune că rămân în continuare cele mai populare printre clienți și agenții, însă că proiectele speciale sunt pe un trend ascendent și ele.

Sunt ofertante pentru clienți tocmai prin diversitatea si adaptabilitatea metodelor si a canalelor de comunicare media (Radio –TV – online –social media).

Iar ideea oricărui proiect care intră în categoria celor speciale este adaptată nevoii clientului și specificului comunicării brandului; iar în felul acesta, conceptul prezentat devine suta la suta original și credibil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Related