[Mileii de aur] Sfat de la Florian Langa (Profero): ”Să tratezi fiecare pitch ca pe un proiect care să poată fi înscris la festivaluri”

[Mileii de aur] Sfat de la Florian Langa (Profero): ”Să tratezi fiecare pitch ca pe un proiect care să poată fi înscris la festivaluri”

Super utile inutilitățile astea, de multe ori, nu credeți? Un chibrit-amintire, un fes cârpit, un premiu la categoria ”Inutilități de pus pe mileu” în cadrul Mileului de Aur. Ne-am dat drumul în viață cu seria laureaților celor mai neoficiale, dar necesare, premii din industria publicității românești. Și avem încă unul azi: Florian Langa (în prezent, Sr. Copy la MullenLowe Profero), care a avut mare noroc: organizatorii au făcut subcategorie specială pentru cele mai tari cadouri oferite clienților. Iar brieful care a dat acest cadou suna cam așa: "Fă ceva rapid cu flori și gata". 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

WEBSTYLER

WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. De 18 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai... vezi detalii »

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related