După 20 de ani: Dragos Stanca revine în FM, la Radio Guerrilla, cu o emisiune de cultură digitală si stiri din tehnologie

După 20 de ani: Dragos Stanca revine în FM, la Radio Guerrilla, cu o emisiune de cultură digitală si stiri din tehnologie

Radio Guerrilla lansează luni o emisiune de cultură, informare si educație în digital si tehnologie, realizată de unul dintre cei mai cunoscuți profesionisti din domeniu: UPGRADE by Dragos Stanca.

Dragoș Stanca, antreprenor si expert media, este fondatorul proiectului Interactive Central and Eastern Europe – care include festivalul iCEE.fest, site-ul de stiri iCEE.news si platforma de e-learning iCEE.academy.

Dragos este si Președinte al BRAT – Biroul Român de Audit Transmedia – organism profesional care reunește 150 de companii din media, clienți si marile agenții de publiciate din România.

Ca antreprenor, realizatorul noii emisiuni este partener în grupul de companii TDG, care operează rețeaua locală de publicitate online ThinkDigital, si primul marketplace de advertising programatic al publisherilor locali, Project Agora.

Mai puțină lume stie, însă, că anterior carierei antreprenoriale, Dragoş a debutat la finalul anilor ’90 ca reporter – si, ocazional, DJ “undercover” - la Radio Contact (actualul Kiss FM), în Cluj, ulterior devenind jurnalist de presă scrisă la Ringier şi Mediafax Group înainte să fie manager în mai multe instituții media din Capitală.

"Pentru mine e un fel de come back în radio, prima mea iubire în media, după aproape 20 de ani. Formatul îsi propune să aducă în audiovizual spiritul proiectului iCEE.fest – ca un update săptămânal al celor mai importante stiri, evenimente si tendințe din tehnologie si digital. De altfel, ideea emisiunii a apărut în timpul campaniei de promovare pentru ediția din acest an când am realizat, din discuțiile cu Adrian Popescu si Mihai Dobrovolschi, dar mai ales din reacția ascultătorilor, că există o suprapunere importantă de public între audiența super-premium a radioului si festivalul construit de noi", a explicat Dragos Stanca, pentru IQads.

 

Emisiunea va avea, pentru început, trei rubrici principale:

News Feed
Va cuprinde principalele stiri internaționale si locale ale săptămânii. Particularitatea va consta în faptul că fiecare stire va fi explicată din perspectiva expertului, cu abordări care să arate implicațiile în piața locală si asupra consumatorilor români.

În Bula Mea
Într-un format relaxat, se vor dezbate principalele teme care au generat viralitate în social media, cu explicații legate de ce anumite idei s-au propagat mai mult decât altele. În plus, formatul îsi propune să abordeze si ruptura dintre “bule”, cu insights legate de ce anume se discută, de fapt, în general în social media, nu doar în “camerele închise” în care se regăseste publicul educat.

Focus Pocus
Este rubrica în care se va dezbate un subiect punctual, împreună cu unul sau mai mulți invitați si experți din domeniu. Acest segment e transmis si în live stream, având si o parte vizuală – grafice, studii de caz etc.

UPGRADE se va difuza în direct în fiecare luni, începând cu ora 19:00, si va fi disponibilă ca podcast în aplicația Radio Guerrilla precum si pe site-ul radioului.

Invitatul primei ediții va fi jurnalistul Cătălin Tolontan, iar tema emisiunii se va axa pe fake news, dezinformare si hate speech în online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related