Alina Tihohod (Leroy Merlin Romania): "Avem la baza 2 piloni de comunicare – Pedagogie si Pret"

Alina Tihohod (Leroy Merlin Romania): "Avem la baza 2 piloni de comunicare – Pedagogie si Pret"

O uniforma vesela, moderna si practica - acestea sunt principalele cerinte inregistrate in cadrul unui proiect de evaluare in care un grup de lucru, alaturi de 750 de angajati Leroy Merlin, a aprofundat problema uniformelor actuale ale echipelor de vanzari din cele 17 magazine din Romania ale retailerului de bricolaj.

Solutia a venit intr-o formula de colaborare cu o comunitate de creativi dornici sa rezolve probleme prin design; si asa a iesit competitia de profil Leroy Merlin si IQads care, apropo, are un deadline foarte de bun simt.

Pana pe 2 decembrie asteptam inscrierile tale pe platforma TheCreator, dar numai echipat cu kitul de inscriere - si asta dupa ce ai consultat pe indelete brieful.

Intre timp te invitam mai jos, unde Alina Tihohod (Brand & Communication Manager, Leroy Merlin) ne-a raspuns la cateva intrebari despre comunicarea locala Leroy Merlin.

 

 

Leroy Merlin in piata de bricolaj/retail

Leroy Merlin este al doilea jucator de pe piata locala de DIY, 17 magazine spatioase si prietenoase si aproape 11 milioane de clienti.

Avem cele mai mici preturi in raport cu retelele de bricolaj competitoare pe toate nivelurile de pret si calitate; oferim o gama de peste 30.000 de produse disponibile in stoc in toate magazinele; produsele noastre adaptate la piata din Romania si achizitionate in proportie de peste 70% de la furnizori locali; mentinem o relatie foarte apropiata cu clientii si furnizorii.

 

Platforma de comunicare actuala

 Sloganul lansat in 2018 este "Impreuna Construim Acasa", iar mesajul campaniei actuale este "Devii Cunoscator la un Pret Castigator".

Avem la baza 2 piloni de comunicare – Pedagogie si Pret. Avem in centrul comunicarii Clientul – el poate sa isi realizeze singur proiectele visate, el este cel care devine cunoscator in ale bricolajului, cu doar putin ajutor din partea noastra.

Leroy Merlin ii ofera clientului produse de calitate la preturi accesibile, ii arata cum sa aleaga produsele potrivite proiectului sau (consiliere in magazin / afise explicative / informatii online), cum sa realizeze efectiv proiectul (prin cele peste 200 video de pe canalul de YouTube / demonstratii in magazin si alte proiecte educative); ii ofera inspiratie prin articole si tutoriale, prin intermediul site-ului sau magazinului, dar si pe Facebook si Instagram.

 

Cele mai complex proiecte de comunicare

Campania de imagine si repozitionare "Devii Cunoscator la un Pret Castigator" - o repozitionare de la "100% pret" la "Leroy Merlin este ajutorul tau atunci cand vine vorba de casa si gradina" / "suntem aici sa te sprijinim in realizarea viselor tale legate de casa ta".  

 

Esti gata sa incepi brainstormingul: ai 4 piese vestimentare de regandit in spiritul conceptului "crafted fashion" si, nu in ultimul rand, in functie de feedbackul consultantilor de vanzari Leroy Merlin, purtatori de instrumente absolut necesare (ruleta, pix, cuttere etc) si practicanti de munca fizica (ocazional intensa) la interior si exterior. 

Trece pe agenda deadline-ul 2 decembrie si pregateste-te sa-ti pui la portofoliu primul proiect de bricolaj vestimentar.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related