Hai sa-ti inscrii primul proiect de bricolaj vestimentar, intr-o competitie de design by Leroy Merlin & IQads

Hai sa-ti inscrii primul proiect de bricolaj vestimentar, intr-o competitie de design by Leroy Merlin & IQads

Cand spui "uniforma", ce se aude? Standard, rigid, fix si impus. O tinuta care iti parvine fara sa ai ceva de spus in privinta ei. N-o sa mintim; in general, viata e mai usoara fara uniforme. Doar ca, uneori, sunt necesare. Si, intr-o lume ideala, aceasta uniforma necesara n-ar fi un proiect unidirectional, ci o colaborare intre "emitator" si purtator, poate cu un concept si o executie agreate la comun, atat pentru reprezentativitate, cat si pentru functionalitate, estetica si calitate. 

N-am inventat inca lumea ideala, dar fericirea e ca starea de fapt se mai schimba si prin cea reala. De pilda: intr-un proiect derulat in cadrul Leroy Merlin in 2017, circa 2.000 de angajati ai companiei s-au putut exprima cu privire la bunul (sau mai putin bunul) mers al lucrurilor interne. Printre principalele nemultumiri au aparut, ce sa vezi, uniformele: cu modele invechite, culori aleatorii, materiale slabe si constructia neadecvata pentru regimul de lucru al consultantilor de vanzari Leroy Merlin (munca fizica ocazional intensa, la interior si la exterior, instrumente necesare - ruleta, pix, cuttere etc). 

Asa incat, anul acesta, un grup de lucru a aprofundat problema, implicand din nou 750 de angajati, si ajungand la solutie: redesignul uniformelor Leroy Merlin intr-o competitie de creatie sustinuta de IQads prin platforma The Creator.

Si aici intervii tu; cu brieful citit (si re-re-recitit), regulamentul parcurs (pentru orice eventualitate) si kitul de inscriere deja pus bine (ca sa nu-l uiti). Deadline-ul inscrierilor: 2 decembrie.

 

Ce ai de facut?

Reconstructia celor 4 elemente vestimentare care compun uniforma consultantului de vanzari Leroy Merlin - tricoul, hanoracul, geaca si pantalonii - in asa fel incat aceasta sa reprezinte, in mod creativ, universul Do-It-Yourself.

Lucrezi pe baza conceptului crafted fashion la primul tau proiect de "bricolaj vestimentar".

Ce inseamna asta? Nu te folosesti doar de patternuri si de culori. Ai la dispozitie un intreg arsenal pentru a craftui pe scheletul fiecaruia dintre cele 4 obiecte vestimentare - buzunare detasabile, folosirea ambelor fete ale pieselor, capse, piese modulare, cusaturi sau broderii manuale, fragmente pictate manual si orice alte inovatii de design sau estetica care-ti mai vin in cap.

 

Pentru cine?

Consultantii de vanzari din cadrul magazinelor Leroy Merlin.

In urma unei serii de studii efectuate intern in 2017 si 2018, compania a descoperit o serie de nemultumiri cu privire la uniformele actuale, citand:

monotonia culorilor;
lipsa de unitate si reprezentativitate (culorile uniformelor prezente au nuante diferite si nu ii diferentiaza pe angajati de restul clientilor)
designul demodat;
 tinute neadecvate pentru munca fizica (aplecari, ridicarea produselor, lucrul la inaltime etc), atat la interior, cat si la exterior;
➨ tinute neoptimizate pentru instrumentele de lucru ale consultantului de vanzari: cutter, ruleta, pix, carnetel, telefon mobil.

Per ansamblu, feedbackul consultantilor de vanzari a fost ca uniformele actuale nu ii reprezinta, nu ii inspira si nu le ofera incredere in raporturile cu clientii. Cu asta in minte, iti propunem sa gandesti, de la zero, cele mai versatile piese vestimentare plecand de la nevoile lor.

 

Piesele care au nevoie de redesign

1) Tricou Polo - maneca scurta, cu integrarea unui sistem de prindere a badge-ului
2) Hanorac - maneca lunga, fara gluga cu integrarea unui sistem de prindere a badge-ului
3) Geaca de iarna - impermeabila, gluga detasabila, buzunar exterior transparent pentru badge, mansete si talie reglabile in diametru
4) Pantaloni - buzunare adaptate, in fata sau in lateral, tip organizer, pentru cutter, ruleta, pix, carnetel, telefon mobil

 

To-do-uri si restrictii

 Pune in valoare conceptul "crafted fashion" intr-un mod cat mai creativ;
 Gandeste piese versatile si functionale, dar nu uita de trendurile actuale in fashion;
 Integreaza in creatia ta elemente craft (broderii, cusaturi, pictare manuala etc);
 Declina identitatea brandului in redesignul uniformei;
✔ Logo-ul brandului - cu fundal alb sau transparent - trebuie sa apara pe fiecare element din tinuta, cu exceptia pantalonilor;
 Nu folosi niciun fel de mesaj scris pe tinute.

 

Evaluare

Inscrierea ta va trece atat prin filtrul publicului - in etapa votarii online, evaluarea publicului avand o pondere de 30% in nota finala - dar si prin filtrul juriului profesionist, ale caror note (de la 1 la 10) vor reprezenta 70% din aceeasi nota finala.

Juriul este format din echipele de HR si marketing din cadrul Leroy Merlin, Mirela Bucovicean (Molecule-F), Rares Mateescu (Cufir) si Miruna Spataru (IQads).

 

Ce primesti?

Premii in valoare totala de 2.500 de euro, cu cele mai bune 3 schite de tinute rasplatite astfel:

Premiul I - 1.200 de euro.
Premiul al II-lea - 800 de euro 
Premiul al III-lea - 500 de euro.

 

Timingul competitiei

Inscrieri: 24 octombrie  – 2 decembrie 2018
Votul publicului: 24 octombrie  – 9 decembrie 2018
Votul juriului: 3 decembrie  – 9 decembrie 2018
Anuntul castigatorilor: 11 decembrie 2018

 

Asa ca, pana pe 2 decembrie, transforma-te intr-un mestesugar vestimentar (ca nu strica nici la portofoliu, nici la portofel) si imbraca angajatii unuia dintre cei mai importanti retaileri din piata de DIY (Do-It-Yourself). Nu ca n-am avea incredere, dar uite din nou brieful si kitul de inscriere, sa fie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related