Gata inscrierile, de-acum la vot! Alege cele mai mestesugite designuri pentru noua uniforma Leroy Merlin

Gata inscrierile, de-acum la vot! Alege cele mai mestesugite designuri pentru noua uniforma Leroy Merlin

Provocarea bricolajului vestimentar lansata de Leroy Merlin si IQads nu a ramas fara ecou. Pana pe 2 decembrie, pe platforma TheCreator s-au strans zeci de propuneri pentru noua uniforma destinata consultantilor de vanzari Leroy Merlin, cu menirea de a echilibra utilitatea cu esteticul. Totul conform nevoilor de zi cu zi ale angajatilor din magazinele companiei, identificate in urma unui proiect de evaluare interna a companiei, de unde a reiesit: uniformele actuale mai degraba incurca decat sa ajute (pe parte functionala), fara macar sa compenseze la capitolul imagine (in relatia cu clientii).

In situatia de fata am demarat Outfit Design Competition by Leroy Merlin, in care brainstormingul colectiv al unei comunitati creative a picat tocmai la tanc (pai nu-i bine sa ai de unde alege?). De azi si pana pe 9 decembrie va instigam la votarea lucrarilor inscrise pe platforma TheCreator - anume, pe acelea care v-ar face cu ochiul, sa zicem, aflandu-va intr-un magazin de retail DIY in cautare de asistenta. 

Dar, pentru ca participantii in competitie au lucrat dupa un brief, n-ar fi rau sa-l luati in considerare. Cele 4 piese vestimentare ale uniformei Leroy Merlin (tricou polo, pantaloni, hanorac si geaca de iarna) au trebuit adaptate dupa conceptul crafted fashion. Cu alte cuvinte, pe langa culori si model, noua uniforma avea nevoie de o functionalitate crescuta si de o nota din spiritul Do-It-Yourself, obtinuta prin adaugiri de buzunare detasabile, piese modulare, cusaturi, broderii sau fragmente pictate manual.

Brieful va fi si punctul de plecare al evaluarii juriului profesionist, care va da acorda note de la 1 la 10 tuturor lucrarilor; juriul va fi format din echipele de HR si marketing Leroy Merlin, Mirela Bucovicean (Molecule-F), Rares Mateescu(Cufir) si Miruna Spataru (IQads).

Nota finala a fiecarei lucrari va fi decisa in proportie de 70% de catre juriu, in timp ce ponderea de 30% revine publicului. Si pentru ca acei 30% sa fie cat mai reprezentativi, va chemam pe cat mai multi la armele clickurilor care vor contribui la decizia celor 3 lucrari castigatoare, premiate astfel:

Premiul I - 1.200 de euro
Premiul al II-lea - 800 de euro 
Premiul al III-lea - 500 de euro

Anuntul celor mai bune 3 proiecte de bricolaj vestimentar are loc pe 11 decembrie.

Consultantii de vanzari Leroy Merlin vor poposi cu siguranta la votarea lucrarilor inscrise si la fel ar trebui sa faceti toti - pana pe 9 decembrie. Notele nu se dau aici, dar va lasam totusi in compania celor mai recente lucrari inscrise, sa vedem care-cum va face cu ochiul. Spor la vot!

 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related