Jameson Irish Whiskey celebrează momente pe gustul tău, împreună cu Pegas, Optimef și Urban Bag

Jameson Irish Whiskey celebrează momente pe gustul tău, împreună cu Pegas, Optimef și Urban Bag

Toamna aceasta, Jameson Irish Whiskey lansează campania „Momente pe gustul tău”, prin care iubitorii de whiskey sunt invitați să descrie momente nesemnificative pentru ceilalți, dar importante pentru ei, pe jamesontaste.ro. Parteneri sunt brand-urile Pegas, Optimef și Urban Bag,  care fac lucrurile într-un stil propriu și care inspiră participanții să creeze noi momente pe gustul lor, cu premii în ediție limitată. Premiul cel mare este un City Break pentru 4 persoane în Dublin, Irlanda.  

 

Gustul este motivul pentru care Jameson este distilat de trei ori și tot datorită lui este iubit în toată lumea. Astfel, indiferent de întrebare, pentru Jameson, răspunsul este întotdeauna același: ”Taste, that’s why!”. Dincolo de notele din pahar, gustul este și despre a face lucrurile într-un stil aparte, fără a te opri până când acestea nu devin așa cum îți dorești.

Însă orice reușită implică lucruri mărunte, care pot părea nesemnificative pentru cei din jur, dar care sunt pe gustul tău: o seară petrecută cu prietenii în pub-ul preferat sau un pahar de Jameson băut alături de o bere craft. Oricare ar fi un astfel de moment pe gustul lor, participanții îl pot înscrie pe jamesontaste.ro, pentru a câștiga premii ce pot deveni complici în crearea unor experiențe noi:

  • UN CITY BREAK ÎN DUBLIN, pentru câștigător și trei prieteni care să îl însoțească la distileria Jameson de pe Bow Street. Premiul oferă patru zile în Dublin și o experiență autentică, în care câștigătorii vor descoperi îndeaproape povestea și gustul Jameson Irish Whiskey;

  • O BICICLETĂ PEGAS, în ediție limitată, complice pentru plimbări impromptu prin oraș și escapade urbane;

  • 5 CEASURI OPTIMEF, în ediție limitată Optimef x Jameson. Modelul este inspirat de tripla distilare: așa cum fiecare picătură de Jameson este distilată de 3 ori, ceasul este alcătuit din 3 elemente - cadranul Optimef Fara Zece și două curele din piele;

  • 10 GENȚI URBAN BAG, care inspiră libertatea de a face ce-ți dorești, fie că este vorba de o escapadă la munte sau de o plimbare fără destinație pe străzile din oraș.

 

„Suntem bucuroși să îi avem alături pe Optimef, Pegas și Urban Bag, într-o campanie prin vrem să inspirăm consumatorii Jameson să facă lucrurile așa cum le place. Astfel, oferim premii create special penru ei de brand-uri locale,  care să îi inspire să creeze noi momente pe gustul lor, oricare ar fi acesta. Motivul este simplu: Taste, that’s why.” a declarat Simona Andrei (Brand Manager Jameson Irish Whiskey).

 

Campania „Momente pe gustul tău” se va desfășura până pe 20 ianuarie 2019, când vor fi anunțați câștigătorii premiilor pe website-ul jamesontaste.ro, în urma tragerilor la sorți.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related