2 proiecte de Ecommerce marca Prologue castigatoare la GpeC

2 proiecte de Ecommerce marca Prologue castigatoare la GpeC

Festivitatea Gala Premiilor E-commerce - GPeC din 13 noiembrie 2018 a propulsat site-urile de comert online din Romania si odata cu acestea agentiile de marketing si publicitate, care au dezvoltat proiectele de la A la Z.

La cea de-a 13-a editie, Prologue se mandreste cu doua premii pentru: Best Online Merchant Award for the “Home & Deco” Category, cu site-ul Retro Boutique si Paralela 45 ce a obtinut un alt premiu Best Online Merchant Award for the “Online Travel” Category proiectul incununat de succes si premiat de curand si la ETravel Awards - Best Travel Agency Website cu locul 1.

Cele doua proiecte ample, realizate de Prologue, au aratat ca indiferent de profilul companiei, grafica de calitate, programarea special creata pentru tipul site-ului, dar si continutul si metodele de promovare alcatuiesc mixul ideal pentru un business de succes.

 

“Fericirea noastra este mandria clientilor nostri. Am creat aceste proiecte cu gandul la userii site-urilor, dar si la dorintele colaboratorilor nostri. In arhitectura acestor site-uri dezvoltate, am incercat sa ne punem in pielea utilizatorilor si sa oferim un shop user friendly. Daca userul e multumit, cumpara si obtinem drept rezultat indeplinirea unui major obiectiv al clientului – vanzarea.

Totusi cel mai important lucru este spiritul de echipa si sustinerea reciproca. Prologue nu marcheaza numai inceputul unui business, ci o relatie de prietenie.

Suntem foarte bucurosi ca am reusit sa ne mentinem partenerii in topul celor mai bine cotate site-uri din Romania. Gala Premiilor GpeC a fost cu siguranta cea mai buna modalitate de a ne incheia un an de munca.” , Daciana Naie (fondator si manager Prologue).

 

La GpeC din acest an, au participat cele mai mari branduri din lumea online. De la site-uri de fashion, turism, magazine online de mobila si electronice, pana la companii de curierat, toate si-au facut simtita prezenta la decernarea premiilor mult ravnite.

Ce face speciala aceasta festivitate este jurizarea. Premiile sunt oferite in urma unei analize de piata ce vizeaza clar evolutia unei companii, pe termen indelungat. Fiecare categorie de concurs are doua etape de evaluare si peste 200 de criterii de jurizare.

Site-ul realizat de Prologue pentru Paralela 45 a inregistrat o crestere masiva pentru ofertele de turism international, fiind cel mai bine cotat atat ca functionalitate si design, cat si ca optimizare si usurinta in utilizare. In cadrul decernarii, Paralela 45 a multumit echipei care a dus la dezvoltarea acestui proiect de anvergura, spunand ca “nu puteam sa facem asta fara Prologue, fara o echipa foarte buna de marketing si fara o echipa de management bine antrenata pentru ideile noastre”.

Alin Burcea, fondatorul agentiei touroperatoare mentiona ca e foarte multumit de cum s-a dezvoltat site-ul intr-un an de colaborare, “afacerile crescand in primele noua luni din acest an cu 25%, estimarile indicand un rulaj de 60 de milioane de euro la nivelul întregului an.”

Toate aceste aspecte au dus ca la categoria “Online Merchant Award for the “Online Travel”, Paralela 45 sa iasa castigatoare.

Retro Boutique, un alt proiect online, de aceasta data pe comercializarea pieselor de mobila vintage, a cucerit inimile juratilor si clientilor din 2018. Aflat in dezvoltare continua, site-ul a mai primit un alt premiu si in 2015. Pornind de la 15.000 de euro, site-ul a depasit vanzari anuale de peste 1.000.000 de euro, mentinandu-se in topul companiilor de decoratiuni interioare cu mobila retro.

Si de aceasta data, experienta de peste 10 ani in dezvoltare online de platforme E-commerce a echipei Prologue s-a evidentiat pe podiumul celor mai buni creatori de siteuri in comertul online.

Fara doar si poate, agentia de publicitate a reusit sa incununeze munca partenerilor sai cu doua premii binemeritate, la cea de-a 13-a editie a premiilor GPeC.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Prologue

La Prologue, credem in puterea storytelling-ului digital, care transforma simple idei in povesti de brand si experiente pentru consumatori. Suntem o echipa tanara si motivata care accepta provocarea fiecarui brief... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related