Prologue semneaza un nou succes pentru Paralela 45 - Premiul 1 ETravel Awards - Best Travel Agency Website

Prologue semneaza un nou succes pentru Paralela 45 - Premiul 1 ETravel Awards - Best Travel Agency Website

Cu o imagine noua si un site perfect optimizat, marca Prologue, Paralela 45 a obtinut premiul 1 la ETravel Awards - Best Travel Agency Website.

Lansat anul trecut, in toamna lui 2017, site-ul agentiei touroperatoare Paralela 45 a cunoscut o crestere continua in ceea ce priveste numarul de clienti si de vanzari online.

Editia a 7a de la Etravel Conference Crowne organizata pe 24.10.2018, la Plaza Hotel a pus accentul pe importanta digitalizarii pentru agentiile de turism.

Cu aceasta ocazie se evidentiaza experienta de peste 10 ani a agentiei de publicitate- Prologue. De la design, functionalitate, pana la crearea optiunilor cat mai lizibile pentru vizitatori, agentia a realizat un portal perfect pentru cei pasionati de calatorii.

 

“Incepand cu anul trecut, site-ul Paralela 45 a devenit un proiect de suflet, in care ne-am dorit sa cream un portal usor de folosit si cat mai responsive. Indiferent de destinatia aleasa, clientul trebuie sa descopere toate detaliile cat mai rapid, fara sa existe costuri ascunse. Am vrut sa aratam ca realizarea unui content de calitate, dar si a unui design 100% optimizat pot fi atributele unui site de turism perfect functional, gata sa cucereasca noi clienti. Ne madrim cu acest proiect si suntem fericiti ca am avut ocazia sa dam viata imaginii unei agentii de turism cu vechime, intr-o infatisare mai friendly si mai usor de folosit de pe orice dispozitiv”,  Alexandru Rosca (manager & co-founder Prologue).

 

Site-ul realizat de echipa Prologue a vrut sa usureze munca de cautare a celor care vor sa-si organizeze concedii si vacante de neuitat. Detaliile despre hoteluri, obiective turistice, dar si preturile pentru pachete sunt acum la vedere pentru oricine. Pentru ca lumea online a acaparat tot mai mult piata, se cerea o reinnoire a unei agentii touroperatoare, care a multumit clientii inca din 1990.

Noul site a adus o crestere considerabila pentru fiecare tip de vacanta oferit, aducandu-si aportul la gradul de ocupare de 98% pe toate charterele. Destinatiile cele mai cautate pe site au promovat turismul european, pe primele 3 pozitii fiind Turcia, Grecia si Spania, cu sejururi de 650 euro/ persoana. Cererile online pentru calatorii pe 2018 s-au dublat fata de anul 2017, iar numarul de itinerarii a ajuns la peste 120 in sase continente.

 

“Afacerile turoperatorului Paralela 45 au crescut in primele noua luni din acest an cu 25%, iar estimarile indica un rulaj de 60 de milioane de euro la nivelul întregului an, potrivit datelor companiei. 10% din totalul vanzarilor sunt generate de rezervarile online si neasistate, iar pentru anul viitor, Alin Burcea, proprietarul agenţiei, estimeaza ca vanzarile din online vor ajunge la 12-15%.”- conform declaratiei pentru economica.net.

 

Multumiti de colaborarea prolifica cu Prologue si de noile succese inregistrate de-a lungul anului 2018, Paralela 45 incununeaza munca de echipa cu acest premiu 1 ETravel Awards - Best Travel Agency Website.

Fiind o agentie full service online, Prologue bifeaza cu mandrie site-ul lansat pentru Paralela 45, ca un proiect de suflet pentru care va continua sa dezvolte multe alte functionalitati de-acum inainte.

Clientii multumiti si serviciile profesionale oferite de-a lungul timpului au dus la propulsarea unei agentii care se muleaza pe cererile pietei si pe cele ale clientilor. Smart, atenti si creativi, oamenii din spatele echipei Prologue sunt gata sa iti transforme firma intr-un brand cunoscut si apreciat peste tot in lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related