Din adâncul sufletului, Dolce și Gabbana își cer iertare și nu vor uita niciodată

Din adâncul sufletului, Dolce și Gabbana își cer iertare și nu vor uita niciodată

Observăm  că devine o artă felul în care companiile calcă pe sensibilitățile culturale ale altora. Așa cum o artă este și modul în care îți ceri scuze. Cei de la Dolce & Gabbana le-au exersat pe amândouă.

După ce au înfuriat mulți oameni din China cu o reclamă nepotrivită, chestie care a dus la boicot din partea personalităților, refuzul modelelor de a participa la prezentarea de modă și amânarea show-ului lor din Shanghai, fondatorii companiei și-au cerut scuze dramatice într-un video postat pe internet. 

”Am iubit dintotdeauna China. Iubim cultura voastră și avem multe de învățat despre ea. Ne pare rău dacă am făcut greșeli în felul în care ne-am exprimat”, a spus Dolce

”Nu vom uita niciodată experiența și nu se va mai întâmpla niciodată. Din adâncul sufletului, vă cerem iertare, a adăugat Gabbana

Cei doi au cerut iertare și în chineză.  

Și în scris:

Scuzele sunt la fel de dramatice ca situația companiei în China: produsele brandului au fost scoase de pe toate site-urile importante de e-commerce. Iar comentariile cu care au fost întâmpinate scuzele nu arată că oamenii au fost impresionați.

“Nu trebuie să vă acceptăm scuzele. Duceți-vă și faceți bani în alte țări”, a scris un comentator ca răspuns la video-ul cu scuze, postat pe Weibo. 

Scuzele celor de la Dolce & Gabbana sunt, totuși, surprinzătoare. Pentru că fondatorii brandului sunt cunoscuți pentru apetența lor pentru controverse și declarațiile jignitoare de-a lungul timpului, pentru care nu și-au cerut scuze până acum. De la copiii ”sintetici” concepuți prin fertilizarea in vitro și sandale de ”sclav”, la poziția lor împotriva adopțiilor gay, deși amândoi sunt gay, sau cea vizavi de hărțuirea sexuală, până la faptul că au făcut-o pe Selena Gomez urâtă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related