Porter Novelli, cu trendurile prin social media. Ana Balan: ”Pe Facebook suntem mai profi, pe Instagram mai wild”

Porter Novelli, cu trendurile prin social media. Ana Balan: ”Pe Facebook suntem mai profi, pe Instagram mai wild”

Pentru o agentie, diferentierea este motivul principal pentru care merita sa investesti timp si bani in self-promo-ul de social media. Iar in cazul Porter Novelli Romania, mai spune Ana Balan (Creative Director), postarile sunt traducerea in online a mindsetului agentiei. 

Ne adresam tuturor celor care vor sa afle lucruri noi din domeniul comunicarii, dar si celor care vor sa vada poze supraeditate cu noi pe Instagram.

Canalele pe care echipa comunica sunt Instagram si Facebook. *Echipa*, pentru ca este un efort comun acolo. Care vorbeste despre internet culture, branduri care inoveaza si trenduri care modeleaza industrii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related