Iulia Niculae - Cuciurean: Am mizat pe două direcții, dezvoltarea și promovarea comunității YP și expansiunea brandurilor cunoscute

Iulia Niculae - Cuciurean: Am mizat pe două direcții, dezvoltarea și promovarea comunității YP și expansiunea brandurilor cunoscute

Iulia Niculae - Cuciurean este în YP încă de la începuturile asociației. Așa că în 2017, când a preluat conducerea organizației, avea câteva planuri și direcții bine definite. Chiar dacă provocările ultimului an și-au spus cuvântul, YP nu a renunțat la proiectele începute, iar membrii asociației au continuat să facă lucrurile să se miște. De altfel, filiala YP din Româniaa fost recunoscută de 2 ori la nivel global, în 2018 și 2020, ca cea mai activă și creativă filială YP din lume. 

Cred că alături de ei și de voluntarii YP am reușit să avem un impact considerabil asupra aspiranților la industrie, a tinerilor profesioniști și implicit a industriei de MarCom, spune Iulia

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related