Conn Bertish (Cancer Dojo): Folosindu-ma de arta, creativitate si sport, am inceput un proces de gamificare a cancerului, prin sute de notite, schite sau instalatii

Conn Bertish (Cancer Dojo): Folosindu-ma de arta, creativitate si sport, am inceput un proces de gamificare a cancerului, prin sute de notite, schite sau instalatii

Pe la mijlocul unei cariere de succes in publicitate, Conn Bertish s-a vazut intr-o postura sumbra: diagnosticat cu o forma rara de cancer cerebral. Confruntat cu realitatea, directorul de creatie a inceput sa-si "gamifice" boala. Anume, folosindu-si creativitatea, a produs sute de materiale de suport - schite, notite, instalatii - pentru a gestiona mai bine frica si nesiguranta cu care avea de-a face. Mai tarziu, Conn descoperea ca, potrivit psihoneuroimunologiei (PNI), isi "suplimenta" tratamentul medical intr-o directie excelenta: intarirea sistemului imunitar.

Asta e versiunea foarte-scurta a povestii din spatele Cancer Dojo, aplicatia dezvoltata si lansata de Conn dupa ce a castigat batalia cu cancerul, cu ajutorul mai multor profesori de top, specializati in oncologie, stiinte ale sportului sau sanatate mintala. Ca urmare a postarii unui video in care isi explica ideea, trei saptamani mai tarziu, Conn se afla in fata a 1400 de oncologi din toate partile lumii, incantati de initiativa lui (pe fondul resimtirii unor lipsuri in abordarea medicilor catre pacienti).

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related