Intr-o lume futurista, care tocmai iti bate la usa

Intr-o lume futurista, care tocmai iti bate la usa

Astazi lumea se schimba intr-un ritm accelerat, iar aplicabilitatile tehnologiei se extind aproape de la o zi la alta. Multi dintre noi simtim asta, fara a ne pricepe sa ne imaginam impactul concret asupra vietilor noastre (si mai putin asupra societatii). Modalitatile prin care putem evolua ca indivizi si profesionisti, ghidati de noile tehnologii disruptive, raman inca in ceata, in timp ce alergam zilnic spre joburi, intalniri, magazine, case. 

Pentru a aduce posibilitatile viitorului mai aproape de oameni, Samsung a lansat o noua campanie globala cuprinsa in platforma #DoWhatYouCan't. Campania nu arata doar urmatorul pas in tech - urmatorul produs sau urmatoarele feature-uri - ci merge mai departe si construieste o destinatie: lumea futurista care e mai aproape decat credem. 

Campania, desfasurata in perioada 8 februarie - 21 martie, cuprinde o serie de executii care pun in lumina progresul vazut atat din sfera profesionala, cat si din cea personala. Dupa cum urmeaza:

 

Antreprenoriatul de ultima generatie

Micii intreprinzatori nu vor mai fi ce-au fost. Din start, in lumea viitorului, antreprenorii devin mai independenti si mai capabili, avand la dispozitie solutii tehnologice multiple in toate fazele de dezvoltare a unei idei intr-un business de succes. Si, pentru ca inovatia antreneaza inspiratia, vezi mai jos cum ar putea arata pe viitor implementarea unui serviciu de livrari:

 

Fashion + tech, un cuplu predestinat

Imagineaza-ti un proces de creatie vestimentara complet diferit de ce ai cunoscut pana acum. Inconjurat de oglinzi cu display-uri interactive si interconectate, designerul viitorului inca nedeterminat isi proiecteaza urmatoarea tinuta virtuala din cateva miscari optimizate, trimitand-o direct spre un OOH digital in 3D pentru a-i face cunostinta cu publicul trecator. Viitorul mecanismelor industriei de fashion ar putea arata exact asa:

 

Dupa munca, si rasplata

In zilele noastre, principiul "work hard play hard" nu se mai arata atat de sanatos. Si, de fapt, nici macar valabil, daca vorbim despre millennials. Extremele, de obicei, nu sunt recomandate nimanui. Dar, la o schimbare de perspectiva, gasim si unele de care nimeni nu s-ar plange. Gamingul "extrem" al viitorului impleteste online-ul, offline-ul si realitatea augmentata pentru a te scoate din pasivitate si a-ti aduce o aventura reala, palpabila, cot la cot cu echipa ta:

 

Intr-un cuvant: inovatie

Nu poti tine inovatia intr-un singur loc nici daca incerci. Prin definitie, inovatia reala implica o schimbare de sistem. Asa ca pregateste-te ca inovatia sa patrunda in toate ramurile societatii, de la mare la mic. O vei experimenta permanent si in viata ta, fie ca te decizi sa-ti faci un tatuaj (creat remote de catre artist pe un device si transpus pe corp in timp real via roboti) sau ca il lasi pe cel mic sa se joace prin casa (cu personajele digitale preferate, afisate pe o fereastra cu display interactiv).

 

Noua campanie #DoWhatYouCant este integrata intr-un mix de canale 360, fiind vizibila atat la TV, in cinemaurile din reteaua Cinema City (Cluj, Timisoara, Iasi, Bacau, Pitesti, Arad, Braila, Constanta, Ploiesti) si in Grand Cinema Baneasa, cat si, bineinteles, in mediul digital cu executii interactive, dezvoltate local. 

Astfel, iata ca ne apropiem cu inca niste pasi de lumea futurista pe care multi au incercat sa o prezica (cu mai mult sau mai putin succes), dar pe care tehnologia o va transforma in realitate dupa propriile reguli.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related