Așa arată un război serios între branduri

Așa arată un război serios între branduri

Avem și noi pe aici, pe la Unirii, o mică luptă între cafele, dar în afara granițelor, la bere, e mult mai rău. Miller Lite și Bud Light se războiesc în spoturi pe bune, iar companiile lor, MillerCoors și Anheuser-Busch InBev pun la bătaie bugete serioase și declarații supărate.

La început, a fost reclama Bud Light, "Game of Thrones" cu bere, de Super Bowl, unde, în scena finală, un cavaler Bud a fost străpuns dramatic.

Ei, în reclama Miller Lite, reclama se termină în lumea reală, unde actorul care joacă acel cavaler, bea un Miller Lite, cu mesajul: "În lumea reală, gustul contează”.

Apoi, Miller Lite mai are o reclamă în care face mișto de regatul Bud Light, unde efectele speciale nu prea funcționează și actorii aleg Miller Lite în loc de Bud Light. Reclamele sunt făcute de DDB Chicago și filmate în Europa de Est:

Bud Light nu a lăsat să treacă atacul fără răspuns și a scos repede o reclamă-replică:

De altfel, supărarea a plecat chiar de la o reclamă Bud Light, unde se arăta cu degetul berile care foloseau sirop de porumb:

Războiul nu se dă doar în reclame, ci și în declarațiile reprezentanților companiei.

Trebuie să răspunzi cu viteza cu care se mișcă cultura, cu viteza cu care se mișcă lumea. Nu putem să stăm într-un loc fără să participăm la aceste momente care au sens pentru brandul nostru, a declarat Michelle St. Jacques, Chief Marketing Officer MillerCoors. 

În tabăra cealaltă, Andy Goeler VP marketing Bud Light răspunde:

În lumea reală, oamenii vor să știe ce e în berea lor. Sperăm că MillerCoors ne va imita și în transparența ingredientelor de pe etichetă. E bine și pentru consumatori și pentru industrie

”Nu am început noi lupta asta. Dar vom continua să susținem poziția brandului nostru”, a declarat și Pete Marino, Chief Communications Officer MillerCoors.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related