Jumătatea cealaltă

Jumătatea cealaltă

E greu zilele astea și mai și plouă pe deasupra. Și jumătățile lumii din jur sunt din ce în ce mai predispuse la încruntare. Jumătatea care votează și cea care nu are cu cine sau de ce, jumătatea care stă în trafic și cea care sare peste mașinile de pe trotuare, jumătatea care trăiește în România și cea care își face bagajele, jumătatea care dă inimioare pe Facebook și cea care își termină postările cu multe semne de exclamare, jumătatea care vede paharul plin și cea care știe că s-a băut din el deja. Am fi vrut să scriem jumătatea optimistă și cea pesimistă, dar simțul general comun arată că aici procentele s-au dereglat puțin și optimiștii devin o minoritate pe aceste plaiuri. 

Motiv pentru care Coca-Cola și McCann Romania au lansat o sticlă specială, pentru toți cei care aleg să privească jumătatea plină.

”Ne-am obișnuit să vedem jumătatea goală. Jumătatea care provoacă reacții Sad și Angry. Și ne îndepărtează unii de alții”, spune Coca Cola

Dar cine vede partea pozitivă a lucrurilor își poate transpune povestea, creându-și propria sticlă

O primă poveste a apărut deja în comentarii. E despre jumătatea din București care stă în mașină cu orele:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related