[România pe YouTube] Bibi: YouTube-ul e un stil de viață. Și putem să ne alegem cu grijă stilul de viață

[România pe YouTube] Bibi: YouTube-ul e un stil de viață. Și putem să ne alegem cu grijă stilul de viață

Bibi are 16 ani. La 14 ani a lansat melodia ”Ciocolata”, care are aproape 40 de milioane de vizualizări pe YouTube, și apoi a pornit canalul ei, unde face sketchuri, dă lepșe muzicale, acceptă provocări și vorbește despre lucrurile care îi interesează pe adolescenții din 2019. 

Am observat că oamenii sunt atrași de titluri cât mai WOW și de videclipuri cât mai scurte, de vloguri funny și de muzică, iar aceste lucruri încerc și eu sa le aduc pe canalul meu de YouTube, spune Bibi.

Bibi se maturizează o dată cu YouTube-ul și învață din mers, încercând să nu piardă, printre vizualizari, presiunea mediului și cerințele publicului, un lucru important: să fie sinceră și să se distreze experimentând.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related