Cum ar fi să fii vizitat la job de Smiley, Tudor Chirilă sau Tata Vlad?

Cum ar fi să fii vizitat la job de Smiley, Tudor Chirilă sau Tata Vlad?

Mulți tineri absolvenți sau studenți își încep cariera într-un contact center, iar cei care știu o limbă străină au șanse foarte mari să se specializeze într-un domeniu aflat în plină expansiune. Dacă pentru angajații din outsourcing un astfel de job poate fi o rampă de lansare pentru o carieră în mediul corporate, pentru angajatori reprezintă o provocare, pentru că doresc ca oamenii valoroși să rămână în companie și să facă performanță.

Acesta este și cazul CGS România, o companie cu peste 3.500 de angajați, în care aproximativ 90% din cei aflați pe poziții de management provin din interiorul firmei, promovați de pe poziții entry-level. Recent, la Romanian Contact Center Awards – gala care premiază cei mai buni oameni din industria contact center, CGS România a fost desemnată câștigătoare la cele două categorii la care a fost nominalizată: Best External Contact Center și Best Employer Branding for Contact Center.

 

Cum au ajuns cei de la CGS România să aibă cel mai bun brand de angajator din domeniul lor de activitate? În primul rând, prin faptul că au ales să investească în oameni, în pregătirea lor și în implementarea de diverse activități și campanii în interiorul organizației.

"Motto-ul companiei este „Friends Working Together” și considerăm că definește cel mai bine atât mediul nostru de lucru, cât și atitudinea tuturor colegilor. Suntem foarte uniți și ne implicăm atât în competiții sportive, cât și în evenimente caritabile, iar fiecare coleg nou este primit cu brațele deschise", povestește Mira Stănescu (Employee Engagement Strategist & Marketing Manager, CGS România)

 

La crearea strategiei de employer branding s-au implicat mai mulți factori decizionali, atât din interiorul companiei, cât și externi: directorul general, departamentul de Resurse Umane, departamentul de Recrutare și cel de Marketing, precum și agenția de comunicare Communication ON, care a conturat strategia de comunicare și s-a ocupat de implementarea acesteia pe canalele de interes ale publicului țintă. Cei de la CGS investesc constant în activități sportive, concursuri, trambuilding-uri, precum și o competiție internă bazată pe inovație, dorința de a progresa și proactivitate, în urma căreia câștigătorii pot primi o stea pe „Walk of Fame”.

CGS România susține performanța și implicarea într-un mediu atractiv de lucru, angajații săi având o medie de vârstă de 25 de ani, iar aproximativ 95% dintre aceștia sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior. Practic, pentru proaspeții absolvenți de facultate, industria outsourcing-ului reprezintă o oportunitate importantă, un drum relativ sigur, în care se pot face pași rapizi către poziții de management. Mai precis, este industria care angajează cei mai mulți absolvenți de studii universitare, mai ales pe zonele de IT, economie și limbi străine.

"Compania noastră s-a dezvoltat atât de bine, încă de la înființare, pentru că tinerii din România sunt foarte talentați și bine pregătiți. Fără angajații noștri nu am fi reușit să ajungem printre primii, să fim și premiați. De aceea, investim în continuu în ei și în atragerea altor tineri ambițioși și dornici de performanță. Avem chiar și un program intern de pregătire și dezvoltare profesională și personală, CGS Academy, pentru cei care doresc să evolueze, să-și dezvolte capacitățile și să dobândească noi skill-uri", a declarat Vladimir Sterescu (Country Manager, CGS România).

 

Cea mai interesantă inițiativă a companiei, care le-a întărit brandul de angajator, este campania „Cum m-am recrutat? Povești cu mine și despre tine”, dedicată studenților aflați la început de drum. Prin acest proiect, CGS România își propune să îi ajute pe tineri să se pregătească mai bine pentru provocările vieții profesionale și să le ofere modele de urmat. Prima ediție a avut loc în 2015, atunci când în fața studenților au ajuns Adrian Despot, Dorian Boguță și Vlad Irimia (Tata Vlad), a continuat în 2017 cu Tudor Chirilă, iar anul trecut, Horia Brenciu a fost cel care le-a dezvăluit studenților secretele din spatele carierei sale.

 

Ediția din 2019 este în plină desfășurare. În aprilie, Smiley a mers în „turneu” la universitățile din Brașov, Galați și Târgu-Jiu, urmând ca în toamnă să mai viziteze alte trei orașe.

Întâlnirile cu studenții se desfășoară în aulele universităților partenere, sub forma unor discuții libere. Artistul invitat le vorbește tinerilor despre cât de lungă și anevoioasă poate fi calea către succes, despre pasiune, dar și despre importanța muncii susținute, a răbdării și a determinării, precum și despre oportunitățile pe care aceștia trebuie să le caute în viața profesională. Discuțiile sunt interactive, tinerii au șansa de a dialoga direct cu invitatul și de a face schimb de idei. Iar după întâlnirile cu studenții, artiștii îi vizitează și pe angajații CGS România.

 

Campania „Cum m-am recrutat? Povești cu mine și despre tine” se bucură de susținerea oferită de universitățile din orașele în care CGS România activează – București, Brașov, Sibiu, Galați, Miercurea Ciuc și Târgu-Jiu. Mii de tineri au venit nu pentru a le asculta muzica, ci poveștile și lecțiile de viață ale artiștilor.

"Când am pornit acest proiect, ne-am bucurat că universitățile au răspuns cu entuziasm inițiativei noastre. Acestea sunt interesate de o integrare cât mai bună a studenților pe piața muncii, oferind sprijin și consiliere viitorilor absolvenți aflați la început de drum. Scopul acestor întâlniri este să diminueze incertitudinea cu care se confruntă unii dintre studenți după terminarea studiilor și de a le oferi o motivație pentru ca tinerii să își urmeze cariera mult visată", spune Simona Burdalescu (Director de Resurse Umane, CGS România)

 

Studenții au apreciat această campanie ca fiind „motivantă, extraordinară, genială, superbă, de suflet, interesantă, productivă, emoționantă, cuprinzătoare”. Succesul acestor evenimente s-a bazat pe combinația dintre popularitatea invitaților, ceea ce i-a determinat pe studenți să umple până la refuz aulele universităților, și responsabilitatea impresionantă a artiștilor, care au făcut un efort de introspecție în propria evoluție și disponibilitatea lor de a se destăinui, de a împărtăși cu studenții experiențele lor de viață.

Communication ON sau Comm’ON, cum îi spun prietenii, este o agenție de branding și comunicare cu sedii București și Cluj-Napoca, ce activează pe piață de peste cinci ani. În portofoliul acesteia se regăsesc clienți din domenii diverse, precum Pharma, Medical, Beauty, FMCG, Retail, Automotive, Muzică & Entertainment, Manufacturing și multe altele, dar și numeroși clienți pentru care realizează servicii de Personal Branding, printre care îi amintim pe Chef Adrian Hădean, Genoveva Hossu și Camelia Șucu. În 2017 și 2018, Communication On a dezvoltat și gestionat strategia de promovare a Bucharest Street Food Carnival – cel mai mare eveniment de street food din Europa de Est.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți, încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează servicii în 22 de limbi străine, având șase centre de suport în: București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galați și Miercurea Ciuc. Cei peste 3.500 de angajați ai companiei interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate. CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related