Articole care fac referire la Employer Branding
Liderii de HR din Sibiu sunt așteptați la o nouă ediție a proiectului „Magnetico”, pe 19 noiembrie 2024
Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal
Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație
Minio Studio a încheiat 2023 cu 11 premii la festivaluri de industrie și alte 4 nominalizări în festivaluri din Europa
Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge în această toamnă în 4 orașe din România. Prima oprire va fi la Brașov
Lavinia Iancu: Nu mai e loc de „maculatură”, oamenii vor să vadă comunicarea unor fapte, nu niște contexte de comunicare impus artificial de corporații
[PR 2022] Claudiu Vrînceanu: Am interacționat direct cu peste 1.000 de lideri de business și am observat că în continuare peste 50% dintre aceștia fug de autenticitate în comunicarea media
Pe 9 decembrie 2021, discutăm despre ce definește magnetismul unul brand de angajator, în cadrul unei noi ediții a conferinței MAGNETICO
Doru Șupeală: Brandul de angajator construit corect este un factor decisiv pentru performanță și profit. E vorba despre bani serioși, nu despre un moft
Pe 15-16 septembrie 2021, te invităm la primul eveniment în format hibrid din această toamnă: HR UNCOVERED București
Pe 12 mai 2021, dăm startul unei noi ediții online a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”
Pe 10 decembrie 2020, vă dăm întâlnire online la prima ediție a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”
O treime dintre angajații din mediul urban au simțit că angajatorul s-a apropiat de ei în perioada pandemiei
Săptămâna aceasta, discutăm despre cum va arăta viitorul organizațiilor și a departamentului de Resurse Umane, la o nouă ediție a evenimentului „HR UNCOVERED”
Tomorrow@Work se mută în online. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă în noul context de la experți de top
Pe 18 iunie se reunește comunitatea regională a profesioniștilor în employer branding, în cadrul EBcon
[Case Study] Pattern redefinește autenticitatea la job în noua campanie de Employer Branding pentru BAT Global Business Services
Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă la Tomorrow@Work 2020
[HR 2019] Diana Năstase: Nu mai avem de-a face cu carieriştii generaţiei X. Tinerii de azi nu mai sunt atȃt de interesaţi de a excela în carieră
[HR 2019] Alexandra Vladut: Am avut candidati care s-au prezentat la interviu impreuna cu sotia sau mama
Prima campanie de Employer Branding a Groupama Asigurări revine cu o nouă serie „cu bune și cu rele”
Masuratoarea celor 95 de inscrieri: iata cele mai bune 3 designuri pentru noua uniforma Leroy Merlin
















![[HR 2019] Tatiana Oprea: Tot mai multi angajati vor sa munceasca interesant](https://media.iqads.ro/2019/11/tatiana-oprea-cover-410.jpg)




![[UPDATE] Agentiile romanesti nominalizate la EMEA SABRE Awards 2019](https://media.iqads.ro/2019/04/45118173-10161251192805271-5402437356441567232-o-cover-410.jpg)















