Employer branding cu rezultate excelente: Hueman Advertising & MAHLE

Employer branding cu rezultate excelente: Hueman Advertising & MAHLE

În ultimul episod din GoT, Tyrion pune o întrebare (retorică) arzătoare și dă un răspuns pe cât de evident, pe atât de neașteptat: Ce au oamenii în comun? Poveștile!

Te întrebi, probabil, ce legătură are asta cu MAHLE România și o agenție de advertising din vestul țării. Ei bine, povestea!

Personajul, timpul și locul sunt destul de clare: o corporație - lider internațional pe piața automotive, 2019, România. Intriga? dorința de a stand out într-o piață competitivă. Desfășurarea acțiunii ? La Timișoara, dar o să citești în rândurile ce urmează.

 

O provocare de nerefuzat

Se știe că o strategie de employer branding ca la carte ar putea să povestească lumii despre cine ești și să-ți crească notorietatea.

La inceputul anului 2019, MAHLE România a apelat la Hueman Advertising pentru a-i crea și implementa strategiile care pot să facă diferența. Ca și când ne-am stabili o rezoluție la început de an, și pentru că ne plac provocările, am acceptat.

Încă de la început, ne-am potrivit de minune în rolul de agenție de comunicare pentru MAHLE. Cu cele mai bune idei de promovare, am creat o identitate în Social Media, am fost prezenți la târguri și am susținut educația, alături de MAHLE.

 

 

Platforma online de recrutare  

Am creat o pagină web - mahle-cariere.ro . Acesta are rezultate, simplificând extrem de mult procesul de recrutare, atât din perspectiva angajatorului, cât și din cea a celui care aplică la unul din nenumăratele joburi disponibile în platformă.

Pe lângă construirea unui brand de angajator - și, în paralel, optimizarea ratei de retenție, platformele sociale au înregistrat engagement și creșteri semnificative, iar cea de recrutare a adunat CV-uri peste așteptări.

 

Focus și rezultate

Hueman Advertising s-a focusat pe promovarea evenimentelor offline ale corporației, a noutăților, și mai ales a oportunităților de angajare.  

Astfel, în doar câteva luni, aplicațiile prin formularul principal de pe pagina de landing au crescut semnificativ.

MAHLE este un pionier în ceea ce privește dezvoltarea de tehnologii ale viitorului, iar astăzi, produsele sunt utilizate la cel puțin unul din două autovehicule, la nivel mondial. Am profitat de produsele unice, inovative, să creștem notorietatea companiei în România.

 

Comunitate  

În asentiment cu MAHLE, apropierea față de oameni și interacțiunea cu ei sunt două din obiectivele principale ale strategiei noastre de comunicare - o strategie în continuă dezvoltare, urmărind și analizând datele rezultate după implementarea fiecărei acțiuni, pentru o companie de talie internațională, care dorește să construiască o comunitate.

Până acum, zicem noi, it’s looking pretty good!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hueman Advertising

Noi suntem Hueman Advertising, agenția independentă din vestul țării care conecteză lumea digitală cu cea reală, acoperind astfel întreg spectrul de servicii destinate mediului online și offline. Specializați... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related