Ce înseamnă un bărbat adevărat. O nouă reclamă Gillette provoacă masculinitatea tradițională

Ce înseamnă un bărbat adevărat. O nouă reclamă Gillette provoacă masculinitatea tradițională

Putere, virilitate, curaj, barbă, testosteron și heterosexualitate. Acestea sunt cuvintele asociate de obicei cu bărbații adevărați. Mai ales în Spania (dar nu neapărat). Și ele ar trebui puse la îndoială, crede Gillette. După ce a enervat, uimit și trezit tot felul de emoții puternice în rândurile bărbaților, spunându-le că ar putea fi mai buni, brandul continuă direcția de comunicare prin care încearcă să arate masculinitatea  altfel, cu o nouă campanie în Spania, făcută de Proximity Madrid. În ea apar 6 celebrități spaniole, actori, cântăreți, atleți și fotografi, care provoacă definiția moștenită din generație în generație despre ce înseamnă să fii un bărbat adevărat prin propriile lor povești de viață. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related