Gillette Romania si Maximize Communications desfasoara promotia "Suporter pe viata… in fiecare dimineata!"

Incepand cu 1 iulie 2006, Gillette Romania a lansat o noua editie a campaniei "Suporter in fiecare dimineata!". Programul din acest an, intitulat "Suporter pe viata... in fiecare dimineata!", reprezinta continuarea unei traditii ce are ca scop descoperirea tinerelor talente la fotbal.

Astfel, pentru al treilea an, 5 % din valoarea produselor Gillette vandute in cadrul promotiei intra intr-un fond destinat descoperirii si pregatirii a 11 copii talentati la fotbal in cadrul scolii "Gica Popescu". In plus, Gillette ofera tuturor acelora care achizitioneaza unul dintre produsele din promotie sansa de a castiga o excursie de doua persoane la meciul echipei favorite, oriunde in Europa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related