Psihologie inversa de la Coca-Cola

Psihologie inversa de la Coca-Cola

Ok. Coca-Cola. Tocmai am folosit, in ordine, cele mai cunoscute 2 expresii din intreaga lume. Printr-un simplu exercitiu matematic, se intelege ca daca negi una, o negi si pe cealalta. Adica daca spui nu catre Coca-Cola, ceva nu e ok. Si totusi, brandul sfideaza matematica, prin psihologie inversa.

Te uiti la billboard-ul pe care scrie Don’t buy Coca-Cola, if you don’t help us recycle si totul ti se pare ok.

Deci autoironia functioneaza si la branduri. Cand spui nu cumpara Coca-Cola, spui de fapt, nu cumpara nimic. Si cand spui nu cumpara nimic, e ca si cand spui nu musca din mar (vezi mai jos).

Campania a fost lansata in Belgia, si se va extinde in Olanda. Brandul si-a propus ca pana in 2025 sa recicleze integral ambalajele si 50% din cele de plastic sa fie din material reciclat.

Cat despre sticla data dintr-o mana in alta, se potriveste perfect conceptului de reciclare. Designul din 2012 ii apartine lui Jonathan Mak Long, in campania “Share a Coke”, care a fost recrutat de Ogilvy & Mather China pe cand avea 19 ani, datorita crearii logo-ului tribut pentru Steve Jobs.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related