BMW Proleasing și Fundația Motivation lansează inițiativa Maratonul Motivației, pentru vieți independente, în cadrul Ciucaș X3

BMW Proleasing și Fundația Motivation lansează inițiativa Maratonul Motivației, pentru vieți independente, în cadrul Ciucaș X3

Te-ai gândit vreodată care este prețul independenței? Pentru persoanele cu dizabilități, acesta este de 886.33 lei. Tot pentru ei, independența se câștigă o dată la 3 ani, căci aceasta este limita în care pot achiziționa, decontat de către Stat, scaune rulante cu ajutorul cărora să se poată deplasa. Aceste scaune nu vin însă la pachet cu un însoțitor care să îi ajute, obligatoriu de altfel în contextul în care au o greutate mare, sunt dificil de manevrat și voluminoase. 

Această lipsă este însă compensată, de ani buni, pe cât posibil, de către cei de la Fundația Motivation Romania, prin programul „Fondul Scaunelor Rulante”. Cu ajutorul celor binevoitori, persoanele cu dizabilități primesc scaune rulante potrivite nevoilor pe care le au, împreună cu traininguri specializate de utilizare.

Credit foto: Mihai Marin

Însă, fie că vorbim de mobilitate și sport, ori de lumea afacerilor, motivația este ceea ce îi caracterizează pe toți cei care nu se dau bătuți în a ajunge la linia de finish. Așa ne-a venit ideea inițierii Maratonului Motivației, împreună cu clientul nostru BMW Proleasing Motors. Ne-am gândit să lăsăm deoparte, măcar pentru o zi, plăcerea de a conduce și să o înlocuim cu alergatul prin Munții Ciucaș, motivați atât de faptul că vom promova un stil de viață sănătos, dar cel mai mult de faptul că vom trage un semnal de alarmă în ceea ce privește situația persoanelor cu dizabilități din România.

 

„Vorbind despre motivație, provocarea noastră a fost să venim cu o idee, componentă dintr-o campanie mai mare, care să aducă în prim plan partea umană a brandului. Ideea de "Maratonul Motivației" a venit ca o inițiativă naturală, care ne-a entuziasmat pe toți cei implicați în proiect din prima clipă și pe care clientul nostru a acceptat-o fără să stea pe gânduri, tocmai pentru că ne-a dat oportunitatea să facem ceva diferit - să contribuim real la îmbunătățirea vieții oamenilor cu dizabilități. Știm că nu putem schimba lumea, dar credem că putem contribui cu toții la o viață mai bună prin inițiative de acest gen.”, Andreea Surugiu (Senior Account Executive, The Good Company).

 

Cum facem asta?

BMW Proleasing Motors este partener Ciucaș X3 pentru al 4-lea an consecutiv doar că de această dată ne-am dorit să includem în campaniile noastre de marketing, măcar o inițiativă de CSR, care să ne aducă din nou împreună pe toți cei care vedem lucrurile în aceeași direcție – cea a binelui comun.

Așadar, în colaborare cu Fundația Motivation România, BMW Proleasing lansează inițiativa #MaratonulMotivatiei, în cadrul Ciucaș X3, care va avea loc la Cheia în perioada 6-8 septembrie. Maratonul Motivației este un maraton, la care participă o echipă reunită de alergători, atît din partea Proleasing cât și din exteriorul companiei noastre, și care are obiectivul de a strânge donații pentru persoanelor cu dizabilități motorii, aflate în atenția celor de la Fundația Motivation.

Partea bună este că la finalul maratonului, BMW Proleasing va dubla suma strânsă, în limita a aproximativ 1.000 euro, astfel dorindu-ne să încurajăm cât mai multe persoane să doneze.

Până acum, peste 60 de sportivi – atât angajați ai Proleasing Motors, cât și alți participanți, au spus DA provocării noastre de a alerga în cadrul Ciucaș X3 în calitate de ambasadori ai Maratonului Motivației. Cu toții vor purta tricouri personalizate pe întregul traseu pentru care au optat, pentru a fi observați și de către ceilalți participanți la maraton și pentru a-i încuraja să doneze după trecerea liniei de finish. Însă susținerea echipei reunite nu s-a oprit aici. Pe lângă motivația sportivă, care îi caracterizează pe fiecare în parte, aceștia s-au înarmat și cu alte resurse pe care BMW Proleasing Motors le-a pus la dispoziția acestora, resurse care pot fi preluate de către toți cei care vor să susțină inițiativa #MaratonulMotivatiei, chiar și de la depărtare: un facebook cover, o ramă foto pentru fotografia de profil, un link Galantom, special creat de către cei de la Fundația Motivation, pentru donații și cu detalii pe larg despre inițiativă.

 

Chiar dacă nu aleargă, oricine poate fi parte din #MaratonulMotivatiei

Pentru că ne-am dorit ca susținerea Fondului Scaunelor Rulante să depășească barierele competiției propriu-zise de la Ciucaș X3, am pus la dispoziția publicului larg o serie de materiale cu rol de a atrage atenția asupra inițiativei și de a crea conștientizare în masă asupra acestei situații, din păcate reală, din România.

Astfel că, pentru aceia dintre voi care vreți să fiți ambasadori ai Maratonului Motivației, regăsiți mai jos câteva materiale de suport:

• Un cover de facebook cu detalii despre această inițiativă.
• O ramă pentru fotografia de profil cu #-ul maratonului.
• Un link către Galantom, cont deschis de cătr e cei de la Fundația Motivation Romania, unde se pot găsi mai multe detalii despre inițiativă, precum și posibilitatea de a dona pentru cauza promovată.

 

„Mă bucur să văd că motivația care a adus Proleasing Motors, de la nivelul unui dealer mic, de provincie, acum 18 ani, la unul regional puternic și o companie românească multiplu distinsă, a dus la ideea acestei mobilizări. Am fost surprinși să vedem ce deschidere există în rândul sportivilor de a se alătura cauzei #MaratonulMotivatiei, în cadrul Ciucaș, atât din rândul angajaților noștri, cât și al altor participanți. Încurajăm sportivii să participe la Ciucaș X3, și să ne susțină cauza pentru a obține nu doar performanță în sport, ci și satisfacția că au putut oferi ajutor.
Pe viitor, ne dorim să luăm parte la cât mai multe evenimente și inițiative în scop caritabil, pentru a aduce cât mai multe beneficii importante comunității.”, declară Lucian Alexe (Director General Proleasing Motors).

 

Motivația, laitmotiv la Ciucaș X3 pentru BMW Proleasing Motors

Pentru „Motivația” – care a dus BMW Proleasing Motors de la un dealer mic, de provincie, la unul regional, puternic, a mai fost pregătită și o activare, tot în cadrul Ciucaș X3.

Astfel, în cadrul competiției, sub hashtag-ul #BMW1000, vor fi premiați alergătorii. Nu câștigătorii, ci participanții care, prin Motivație, trec linia de finish, marcând totodată al 1.000-lea kilometru alergat în categoria din care fac parte: Semi-Maraton, Maraton și Ultramaraton. Pentru ei, au fost pregătite cadouri tematice, precum și înscrieri în avans, pentru ediția de anul viitor a competiției.

De asemenea, la fel ca în fiecare an, o echipă de 12 voluntari Proleasing Motors se va afla la Ciucaș X3 pe tot parcursul desfășurării acestuia, asigurând buna desfașurare a evenimentului. Aceștia vor fi prezenți la standurile de înregistrare concurenți și predare kituri, la punctele de revitalizare de la start și finish, unde vor acorda premii finaliștilor.

 

„Ne aflăm la a zecea ediție, iar alături de noi BMW Proleasing Motors este deja de 4 ani. De aceea ne-am bucurat și mai mult când am primit propunerea lor de a marca și prin intermediul nostru, milestone-ul pe care ei l-au atins. Bineînțeles, cel mai încântați am fost de inițiativa lor cu Maratonul Motivației, care a activat destul de mulți alergători cu mult înainte de competiție și ne așteptăm să fie și mai vizibilă pe perioada ei.”, Alexandra State (Project Manager, Ciucaș X3)

 

Echipa care a făcut posibilă această campanie a fost formată din:  Ana Stănel (Managing Partner - The GOOD Company), Bianca Dumitriu (Account Manager – The Good Company), Andreea Surugiu (Senior Account Executive – The Good Company), Sebastian Radu (Account Executive – The GOOD Company), Alexandra Bostan (Specialist Marketing – Proleasing Motors), Florence Luca (Director de Creație - Digital Friday), Cristina Corobleanu (Junior Graphic Designer - Digital Friday), Alexandra State (Project Manager – Ciucaș X3).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

In good marcomm, there's no idea without implementation, no strategy without tactics, no wow without work. And that's what The Good Company is all about. Since 2014, we make good things happen around the marcomm... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related