Concurs de zambete o data la cinci ani

Concurs de zambete o data la cinci ani

Romania e un loc mai primitor. Asta pentru ca oamenii sunt mai zambitori si gata sa te ajute. Ma rog, unii oameni. De fapt, cativa. Zece in total. Fiecare cu promisiunea lui, pe afisul lui. Uneori, si pe afisul altuia. Zece au strans semnaturile necesare pentru candidatura la prezidentiale. Sase au fost admisi deja de Biroul Electoral Central, patru sunt in stand-by.

Toti se lupta pentru zambetul cel mare. N-o fi el oval biroul de la Cotroceni, n-o fi dramatizabil intr-o serie pe Netflix, dar pentru cinci ani de zile asigura cel putin invidia celorlalti.

Cursa pentru prezidentiale incepe oficial pe 12 Octombrie, dar precoce cum sunt candidatii nostri, profita de faptul ca in pre-campanie afisele electorale pot fi amplasate oriunde, spre deosebire de campania propriu-zisa, cand acest lucru ar insemna incalcarea legii.

Pe noi ne intereseaza cum a abordat fiecare pretendent comunicarea si ce mesaj a ales sa trimita catre alegatori. Iata care sunt pana acum mesajele fiecarui candidat.

Klaus Iohannis, la a doua participare in aceasta competitie, merge pe conceptul de normalitate. Ce o fi ea cu exactitate nu s-a stabilit inca in vreun studiu recent, dar o vrem si in Romania. Si in incadrarea fontului de pe afis. Sincer, putea sa o spuna mai pe sleau – Iohannis is the new normal.

Dupa normalitate, vin munca si implicarea, principii sanatoase pentru societate. Macar in promisiunile de campanie.Viorica Dancila a fost nedreptatita in cazul 20-20. Adevarul este ca in engleza numerele mari se pronunta doua cate doua. De cate ori nu am folosit si noi forme englezesti cand nu gaseam cuvantul in romana?

In fine, singura modalitate prin care sa scoata acest numar din subconstientul colectiv, a fost sa se intinda pana la 2024. De ce nu? Viorica se dovedeste a fi un bun om de stat. Cu mainile in san. Ca sa ilustreze sloganul “muncitor si implicat.” 

Dan Barna si USR merg in zona sensibila a trairilor romanesti. O traire cautata in mod special in Romania si foarte greu gasita. Fericirea.

Slogan care a constituit si pretext de trolling subtire pentru PSD:

 

Lumea-ntreaga e o scena si toti oamenii-s actorii. Numai ca unii vor rolul cel mare. Daca s-a intamplat la ucrainieni, de ce nu si la noi? Unde mai pui ca Diaconu n-a jucat doar in comedii, precum Volodimir Zelenki, ci si in drame. Si in cursa prezidentiala de tura trecuta. Dintr-un profil incruntat, Mircea Diaconu crede (sau cauta in zare) buna-credinta.

A doua femeie in acest concurs, Ramona Ioana Bruynseels a eliberat porumbei la depunerea candidatorii la BEC. De obicei, dupa eliberarea porumbeilor, urmeaza luna de miere. Acum urmeaza luna de campanie. 

Vom reveni in curand cu o serie unde vom vorbi mai pe larg cu specialisti in comunicare despre actuala campanie la prezidentiale si despre cum s-a schimbat comunicarea politica in tara noastra, in ultimii ani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related