Caravana WATER POWER by SEPHORA: 5 orașe și multe surprize

Caravana WATER POWER by SEPHORA: 5 orașe și multe surprize

Galeriu & Partners PR a dezvoltat pentru SEPHORA Caravana WATER POWER, un proiect de BTL axat pe educarea consumatorilor cu privire la importanța hidratării tenului printr-o serie de activări în mai multe orașe din țară.

Prin Caravana WATER POWER by SEPHORA au fost aduse în atenția celor care își doresc o piele radiantă o serie de produse de la branduri coreene (LANEIGE, Dr. Jart+, belief, Caolion) cu formule unice, inovatoare, care întăresc și mențin hidratarea pe tot parcusul zilei.

 

Fie că vorbim despre serumuri și creme de hidratare de zi sau măști de noapte pentru ochi, pentru buze sau pentru întreaga față, toate vin în întâmpinarea problemelor tenului: sensibilitatea pielii, linii fine, aspect tern, lipsit de strălucire, culoarea și structura neuniformă a pielii.

Calendarul Caravanei WATER POWER by SEPHORA a cuprins activări în centre comericale în cinci orașe:

  • 13 septembrie – București (Promenada Mall)
  • 15 septembrie – Constanța (City Park Mall)
  • 17 septembrie – Cluj (Polus Cluj)
  • 18 septembrie – Timișoara (Shopping City Timișoara)
  • 20 septembrie – Iași (Palas Iași)

 

Vizitatorii centrelor comerciale din orașele selectate au fost invitați să testeze aceste produse cosmetice, au primit mostre pentru acasă și sfaturi și soluții personalizate de îngrijire a tenului. În plus, publicul a fost invitat și să își facă tatuaje temporare cu tematica #waterpower care să le reamintească despre importanța hidratării tenului.

 

"Universul cosmeticelor are o anume fascinație pentru noi, poate și pentru că suntem numai fete în agenție... Așa că vestea că vom lucra la acest proiect pentru SEPHORA ne-a adus multă bucurie! Ne-am implicat trup și suflet în toate etapele proiectului, de la idee la execuție astfel încât să iasă totul cât mai bine. Ne-am bucurat că am putut să le oferim consumatorilor informații valoroase pentru a-și îngriji tenul mai bine, într-o ambianță care să prelungească vara și să fie precum o oază de relaxare. Chiar dacă a fost un proiect complex și solicitant, așa cum sunt proiectele de BTL care implică multe resurse și invariabil o serie de neprevăzute în teren, ne mândrim că am reușit să atragem atenția asupra importanței hidratării tenului, care este vitală pentru frumusețea, dar mai ales pentru sănătatea pielii!", a declarat Alina Galeriu (Managing Partner, Galeriu & Partners PR).

Lansată în Franța, în 1970, rețeaua de magazine Sephora a devenit din 1977 parte a Moet Hennessy Louis Vuitton Group (LVMH Group), cel mai mare grup de lux la nivel mondial. Cu o tradiție de peste 45 de ani pe piață, Sephora oferă conceptul unic al unui spațiu dedicat frumuseții, locul unde vei găsi cele mai variate branduri, de la cele clasice, la cele mai renumite, exclusive sau în trend.

Astăzi, Spehora are mai mult de 600 de magazine în Europa și aproximativ 1900 de magazine la nivel internațional, prezente în 29 de țări din întreaga lume. În România, Sephora este prezentă pe piață din aprilie 2007.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related