Nu avem nevoie de Brad Pitt, dar da bine in spot totusi

Nu avem nevoie de Brad Pitt, dar da bine in spot totusi

Sa-l vezi pe Brad Pitt intr-o reclama... nicio problema, s-a mai facut. Sa-l vezi pe Brad Pitt intr-o reclama in care sa nu scoata un cuvant, iata ceva nemaivazut. Banca franceza Boursorama si l-a dorit cu orice pret pe Brad intr-un ad, probabil le-o fi zis ca nu poate parle french, dar ei tot au insitat, si uite asa Brad a zis ok, dar cu o conditie: sa apara dar sa nu zica nimic.

Si culmea ca s-a pupat si cu conceptul bancii, livrat de agentia Buzzman. Nu e nevoie ca marele actor s-o recomande si s-o ridice in slavi, e de ajuns ca o fac milioanele de depunatori. Si ei sunt multumiti ca nu tre' sa le zica un american cum sa-si economiseasca banii probabil. Sunt doua variante aici: ori clientul si-a dat seama ca Brad Pitt nu pronunta bine numele bancii si l-a vrut pe mut, ori cineva a suitat sa apese butonul de inregistrat sunet.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related