Ei și-au luat hate, iar asta doar i-a făcut mai puternici

Ei și-au luat hate, iar asta doar i-a făcut mai puternici

Să fim serioși, trăim într-o cultură care își revendică o doză tot mai mare de hate. N-ai cum să te prefaci că nu există. Bineînțeles, simțim cu toții nevoia și de a râde, dar când o facem pe seama altcuiva, există consecințe. Limita între glumă și ură este foarte fină. Ce te faci când cineva calcă peste limita ta? Sprite spune să rămâi fresh. Așa cum a promis, brandul a revenit cu follow-up-ul la campania Sprite Haters, și a adunat poveștile adevărate a patru tineri români care și-au luat hate, dar și-au văzut de visurile lor.

 

Fiecare cu haterii lui

La varsta la care adolescentii se intreaba cine sunt si sunt bulversati de incertitudini, Sprite le da curaj sa fie fix asa cum sunt.

În prima fază, Sprite a început o conversație despre bullying cu tinerii români, prin poveștile a trei influenceri: vloggerul Mircea Bravo, comediantul Toma si cântăreața Ilinca Băcilă. Trei oameni fresh care s-au lovit de hateri atunci când încă visau să fie cine sunt azi. Cei trei au inspirat tinerii români să-și spună propriile povești pe messenger-ul Sprite.

Printre ele au fost poveștile celor patru curajoși din faza a doua a campaniei: Ioana, Iasmina, Răzvan și Samir. Fiecare cu haterii lor, fiecare cu un pas mai aproape de visul lor.

 

Pe limba unei generatii

Prin selectarea acestor adolescenți obisnuiti, Sprite vorbeste pe limba  unei generații întregi care se poate identifica cu ei prin hate-ul de zi cu zi pe care și-l iau, si le spune că atunci când te simți neînsemnat, atunci ești mai puternic.

Insight-ul găsit de Sprite se leagă de ceea ce au cea mai mare nevoie tinerii, la vârsta la care încă se întreabă cine sunt și ce vor să facă - încrederea în sine. Campania bazată pe incluziune și toleranță, le comunică tinerilor faptul că hate-ul nu li se întâmplă doar lor, că nu sunt singuri și că twist-ul se face printr-o atitudine pozitivă.

Ioanei i s-a spus că zborul nu e de fete, dar la 17 ani zbura prima oară solo cu planorul, iar acum s-a apucat și de programare, pentru că hei!, se pare că îi plac mult îndeletnicirile astea “de băieți”.

To all the girls out there, să nu uitați niciodată — puteți să faceți orice vă doriți!, le ureaza Sprite

Deși are o familie adoptivă iubitoare, Iasmina a fost tachinata des pentru ca nu se incadra in ”norme”. Dar a fost super puternică și a trecut peste tot ce s-a întâmplat în perioada aia. A studiat psihologia și azi lucrează cu copii și tineri abandonați, pe care vrea să îi ajute să nu se lase impresionați de răutatea celor din jur. 

Când a început școala în București, colegii i-au spus “țărane”. Răzvan a rezistat și s-a ambiționat să demonstreze ce-i pot pielea și capul. Azi învață la unul din cele mai bune licee din Capitală, e înconjurat de prieteni, merge la o grămadă de activități extrașcolare și are planuri mari cu el pe viitor. 

Povestea lui Samir nu e unică, din păcate. Haterii se iau de el pentru că e de etnie romă. Dar asta nu l-a oprit vreodată să își vadă de școală, să își facă prieteni, să aibă în general viața pe care o are orice adolescent de vârsta lui... Atunci când ei îi zic ironic “prințule”, el se autointitulează Prince. 

You do you, Samir, îi urează Sprite

Un raport al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) referitor la bully-ing arată că țara noastră se situează pe locul trei din cele 42 de țări în care a fost investigat fenomenul.

Astfel, într-un context în care prejudecățile escaladează, Sprite îi încurajează toți tinerii să-și urmeze visurile, indiferent de ce le spun ceilalți, cu un call to action pe gustul lor: RĂMÂI FRESH!.

Formula desemnează încăpățânarea de a rezista opoziției celorlalți și de a face elegant, un pas lateral. Nu în spate, ci lateral. Iar de acolo, câștigi o cu totul altă perspectivă asupra visurilor tale.

Campania (360) de influencers engagement include un spot TV și un manifest online, pe platforma brandului, cu poveștile celor patru tineri aleși să ducă mesajul campaniei mai departe.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related