LG și INTERACTIONS pregătesc lansarea în România a gamei de mașini de spălat cu inteligență artificială

LG și INTERACTIONS pregătesc lansarea în România a gamei de mașini de spălat cu inteligență artificială

Inteligența artificială este tehnologia viitorului, iar LG a început deja s-o includă în produsele sale de top, de la segmentul de televizoare până la cel al mașinilor de spălat. Noua gamă de mașini de spălat LG AI DD este o inovație high-tech în domeniu. Funcția sa de recunoaștere a țesăturii folosește peste 20.000 de puncte de informaţie big data despre folosirea maşinilor de spălat acumulate de LG și transpuse în sistemul AI.

Modelele au primit deja aprecieri la evenimentul IFA 2019 de la Berlin, un târg dedicat celor mai noi tehnologii, și se află în plină expansiune în Europa.

În curând, LG va lansa gama de mașini de spălat și în România, dar până atunci poți afla totul despre ea pe platforma de prezentare realizată de INTERACTIONS. Pagina include toate informațiile ce confirmă calitatea AI DD.

Printre highlight-urile funcțiilor ei se numără optimizarea programului de spălat în funcție de caracteristicile țesăturii sau încheierea unui ciclu de spălat în doar 39 de minute. Pe scurt, această mașină de spălat este eficientă, rapidă, sustenabilă și poate acționa independent, pentru a reduce timpul și disconfortul activităților casnice.

Dacă vrei să fii printre primii care află data lansării în România, precum și detalii despre cum o poți cumpăra, înscrie-te pe site-ul LG și rămâi la curent cu noutățile în high tech.

"În timp, spălările repetate pot afecta țesătura, mai ales atunci când programul ales nu este potrivit. O soluție ar fi educarea consumatorului, astfel încât să ia cele mai bune decizii în materie de spălat, dar în paralel, LG a dezvoltat o mașină de spălat care să identifice nevoile țesăturii. Iar cu AI DD, te bucuri de acest beneficiu cu convingerea că hainele tale sunt protejate, spălate bine și, cu ajutorul tehnologiei cu aburi, chiar și mai puțin șifonate.", povestește Camelia Crețu (Account Manager INTERACTIONS).

 

"Cu ajutorul tehnologiei AI, electronicele și electrocasnicele LG obțin o autonomie ce permite consumatorului să se concentreze pe alte activități, cu convingerea că beneficiază de cele mai bune rezultate. LG AI DD păstrează toate funcțiile clasice ale mașinilor de spălat de top (igienizarea, spălarea eficientă, consum redus și design estetic), însă adaugă o modalitate de interacțiune mult mai simplă și mai performantă pentru consumator.", Octavian Pascu (Online Manager, LG Electronics).

 

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related