Călător în România. 100.000 de povești pentru turiști

Călător în România. 100.000 de povești pentru turiști

George Constanza, știți voi, din Seinfeld, n-are nicio legătura cu turismul românesc. Dar a zis în felul următor: ”încerc întotdeauna să par contrariat (annoyed). Când arăți contrariat, lumea crede că ești ocupat.” Constantin Iulian Tănaşcu a devenit contrariat pe bune la târgul de turism de la Romexpo de anul trecut, când a văzut felul în care este promovată țara noastră, spre deosebire de țări precum Turcia, Bulgaria sau chiar Moldova.

Apoi a devenit și ocupat pe bune. De asta a și câștigat premiul 2020 Business Elite’s "Under 30". A inițiat asociația Călător în România, pentru ca țara noastră să fie cunoscută și pentru alte lucruri decât gimnastele noastre sau Ceaușescu. Spun asta, pentru că e singura referință din Seinfeld la România, mai exact în episodul al 92-lea, din cele 180, respectiv al 6-lea, din al 6-lea sezon (da, îmi place Seinfeld). Care a rulat pe 3 Noiembrie 1994 (poate prea mult).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related