Dragonul care le arată cât de mult îi pasă

Dragonul care le arată cât de mult îi pasă

Un dragon cam tont, dar prietenos și înaripat, flăcări și atmosferă de poveste. De data asta fără lacrimi, ba chiar cu mult umor, fiindcă sărbătorile sunt mai ales despre bucurie. Întreaga industrie a publicității îl aștepta, a venit astăzi și, la nicio zi de la lansare, spotul tradițional John Lewis se apropie de 2 milioane de vizualizări pe Youtube. Există copii și veselie în el? Există. Există decorațiuni, zăpadă și oameni mari bucuroși, cuprinși de febra sărbătorilor? Există. În plus, în spot apare chiar și o pisică, deci nu are cum să dea greș.

Când ne gândeam cum ne mai poate surprinde după atâția ani, John Lewis abordează tema prieteniei și a incluziunii, alături de #ExcitableEdgar. Un dragon amuzant și înaripat, foarte entuziasmat de festivitățile din sătucul său, pe care aproape că le strică fără să vrea cu neîndemânarea sa. Totul se termină cu bine, când învață să își controleze puterile și cucerește întreaga comunitate.

Nu este încă acea perioadă a anului, când suntem toți mai buni și mai toleranți, dar spotul celor de la John Lewis ne bagă direct în energia aceea de Crăciun, fie și pentru 2 minute.  Și nu poți să lupți cu sentimentul, oricât ai zice că este doar noiembrie în calendar.

”Arată-le cât de mult îți pasă” cu #ExcitableEdgar a fost filmat într-un sat de lângă Budapesta, e făcut de adam&eveDDB și marchează prima campanie comună de Crăciun John Lewis & Partners și Waitrose & Partners.

L-ați văzut? Noi am zâmbit, Edgar este chiar simpatic, iar pe Can't Fight This Feeling  al celor de la Bastille nu ne mai putem lupta cu sentimentul că urmează ”the most wonderful time of the year”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related