Iepurele care iubea Craciunul si ursul care voia sa doarma

Iepurele care iubea Craciunul si ursul care voia sa doarma

Da, e oficial, a inceput Craciunul. Cel putin in reclame. Dupa ce Marks & Spencer a imbinat povestile neumuritoare cu super modelele, e randul celor de la John Lewis, magazin cu de toate, sa intre in atmosfera de sarbatoare. Si o fac bine de tot, printr-o animatie de 2 minute, inspirata din fabula "Ursul care sta treaz de Craciun", scrisa de Karma Wilson si Jane Chapman.

Prima chestie care mi-a atras atentia la noul spot e muzica, cantata de britanica Lily Allen. Piesa e un cover dupa Keane, "Somewhere Only We Know" si ajuta mult la magia scurtei animatii, numita simplu si eficient, "Ursul si Iepurele" (in engleza are si rima, The Bear and The Hare). Spotul spune povestea prieteniei dintre cele doua animale, pusa la incercare de venirea Craciunului. Motivul e simplu: iepurele e extrem de fericit ca se apropie sarbatoarea, insa ursul e extrem de obosit, caci pentru el iarna inseamna hibernare. Cum se rezolva supararea urechiatului si oboseala morocanosului, intr-o iarna de poveste, vedeti mai jos. Spotul e creatia celor de la adam&eveDDB si e regizat de Elliot Dear si Yves Geleyn.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related