Inimi si porumbei hipster de la John Lewis

Inimi si porumbei hipster de la John Lewis

Daca intreaga lume ar fi o animatie, probabil ca ar fi o lume mai buna. Viata n-ar mai fi traita, ar fi desenata. Iar noi am fi cu totii niste personaje. Sa fii om e complicat, sa fii personaj e misto. Am fi dragalasi. Am face inimi din zapada. Si am avea soundtrack. 

Dar aceasta lume n-ar fi lipsita de probleme. Undeva, mingea unui copil tot ar ramane agatata intr-un copac. Aricii tot n-ar putea sa zboare. Iar unii oameni isi vor petrece sarbatorile tot singuri. Pai si atunci? Hmm, nu stiu, poate ar trebui sa renuntam. Sa ne multumim cu realitatea asa cum e ea. Inimi din zapada, nu. Ar fi inutile. Ce faci, ramai in pana cu roata de la masina si vine un om de zapada zburand, isi rupe zapada din piept si iti pune o inima in loc de roata? Da. Pentru ca se apropie Craciunul si adam&eve/DDB tocmai a lansat spotul anual pentru John Lewis (si Waitrose). Stiti ce? Lumea e o animatie. Hai sa profitam. Sa fii personaj e misto. Iar sa fii om e complicat, dar e si mai misto.

Spotul va fi lansat azi pe ITV, in timpul finalei The Voice. Au explicat ei aici totul despre cum a fost facut:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related