[Bilant 2019] Ioana Drăgulinescu: Poate rafinamentul subtilității, acel “less is more”, ar fi binevenit ca trend pe 2020

[Bilant 2019] Ioana Drăgulinescu: Poate rafinamentul subtilității, acel “less is more”, ar fi binevenit ca trend pe 2020

Suntem în linie dreaptă către finalul lui 2019, anul cu numărul 30 de libertate a României. Un drept pe care și unii creativi din PR l-au folosit din plin atunci când și-au ales clienții în acest an. Ioana Drăgulinescu, managing partner al Quartz Media Production, este unul dintre ei, desi spune că nu este simplă treaba cu libertatea, dacă nu ești pregătit să te usture buzunarul. 

Pe pozitiv, Ioana povestește în cele ce urmează despre proiecte, campanii cu substanță și clienți cool.Tot ea vorbește despre ”less is more” în creație, un concept pe care și-ar dori să îl vadă cât mai mult în campaniile și reclamele de anul viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related