Articole care fac referire la Bilant 2019
[Bilant 2019] Valentin Vacarus: Traim în BTL golden age. Este perioada in care brandurile cauta sa se umanizeze
[Bilant 2019] Alexandru Cernătescu: A inceput inca un val masiv din procesul de transformare digitala radicala a business-ului
[Bilant 2019] Bogdan Nitu: Am castigat libertate in multe sensuri. Din pacate, societatea romaneasca a castigat prea putina libertate in gandire
[Bilant 2019] Liviu Florescu: Intr-o lume digitala care se standardizeaza, diferenta fundamentala o va face creativitatea
[Bilant 2019] Alex Negoescu: 2020 ar putea fi anul in care valul populist nationalist sa inceapa sa dea, in sfarsit, inapoi
[Bilant 2019] Vlad Petre: Un popor arata ca s-a trezit din somn. De departe cel mai frumos lucru din 2019
[Bilant 2019] Ioana Mucenic: 2020 vine cu nevoia de a vorbi mai mult despre oameni si mai putin despre consumatori
[Bilanț 2019] Victor Pantea: Am putea spune că roadele muncii noastre din 2019 se vor vedea în 2020, deci începem anul cu dreptul
[Bilant 2019] Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii
[Bilanț 2019] Valeria Tudor: Indiferent de trenduri, e bine sa nu uitam sa facem lucrurile cu sens si sa fim multumiti de rezultate inainte de orice
[Bilanț 2019] Răzvan Vasiloiu: Din ce în ce mai greu înțeleg de ce nu este normal să existe un fee pentru participarea la pitch-uri
[Bilanț 2019] Alina Galeriu, dorințe pentru un an mai bun: Mai puține campanii bazate pe ego-brand-talk și mai multe campanii de CSR
[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta
[Bilant 2019] Sorana Savu: Chiar dacă AI ne va lua mult din meserie, cât timp vom ști și vom simți mai mult, va fi bine
[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker
[Bilant 2019] Mihaela Ganciu: Să ne bucurăm de ce avem, pentru că de pierdut au pierdut enorm generațiile de dinaintea noastră în comunism
[Bilant 2019] Tereza Tranakas: Mi-a placut ca am iesit cu totii la vot, ca exista implicare, libera exprimare
[Bilanț 2019] Sorin Trâncă: În 2020 vom face semnificativ mai mult content și mult mai puțin brand management
[Bilant 2019] Mugur Patrascu: Oamenii vor incepe sa inteleaga la ce sa se uite pentru a crede in autenticitatea unui om
[Bilanț 2019] Felicia Stoica: Advertisingul a devenit un instrument de educație pe subiecte care altădată erau tabu
[Bilant 2019] Eugen Suman: Mai mult AI, AR, VR. Dar si mai multa emotie, umanitate, relevanta, responsabilitate


![[Bilant 2019] Catalin Albu: Mi-ar placea ca agentiile sa-si recapete aura de odinioara](https://media.iqads.ro/2020/01/picture-cover-410.jpg)
![[Bilant 2019] Raluca Zamfir: Miza pe online e enorma, toate marile bataliile se dau aici](https://media.iqads.ro/2020/01/collage8-cover-410.jpg)
![[Bilant 2019] Eliza Rogalski: 2020 va fi anul verdelui, anul audio-ului, anul vocii adolescentilor](https://media.iqads.ro/2020/01/eliza-2-cover-410.jpg)
![[Bilant 2019] Bogdan Teodorescu: Hate-ul e by default și a ajuns să fie uneori chiar o validare](https://media.iqads.ro/2019/12/private-var-mobile-containers-data-application-e5d95851-3883-4bbf-afc4-c9526cf4bcb4-tmp-f5b6043d-616b-4d2d-8bb2-8c8496ed49dd-image-cover-410.jpg)
![[Bilant 2019] Andreea Nemens: Cred ca avem nevoie de umor intr-o lume nebuna, dezlantuita](https://media.iqads.ro/2019/12/andreea21-cover-850-cover-410.jpg)
![[Bilant 2019] Ioana Drăgulinescu: Poate rafinamentul subtilității, acel “less is more”, ar fi binevenit ca trend pe 2020](https://media.iqads.ro/2019/12/32984796-10156577708759345-10490341656363008-o-cover-410.jpg)
![[Bilant 2019] Semida Duriga: Lumea e din ce in ce mai alb-negru, si totusi vocea celor care sustin diversitatea n-a fost niciodata mai auzita](https://media.iqads.ro/2019/12/semida-ptiqads-cover-850-cover-410.jpg)









