Cel mai mic influencer : bebelușul Elei Crăciun a strâns 2 milioane de vizualizări într-o postare

Cel mai mic influencer : bebelușul Elei Crăciun a strâns 2 milioane de vizualizări într-o postare

Nicholas, băiețelul de numai un an al vedetei TV Ela Crăciun, a generat 2 milioane de vizualizări pe contul de Facebook al mamei sale cu un video în care acesta se joacă în zăpadă. Postarea a devenit virală în mai puțin de 24 de ore și a strâns peste 26.000 de like-uri, a fost share-uit de 600 de persoane și a avut aproximativ 300 de comentarii.

Nicholas este cea mai mică vedetă a bloggosferei de parenting din România. Postările în care apare dublează imediat vizualizările iar brand-urile au devenit interesate de a lansa campanii în care bebelușul să fie prezent ca personaj principal.

"În fiecare zi primesc mesaje de la cititorii blogului în care mă roagă să postez imagini cu Nicholas. El devine, tot mai mult, imaginea unui copil pe care l-am crescut în ochii audienței mele, fiind transparentă cu toate produsele și metodele pe care le-am folosit în creșterea sa. Nico este bebelușul natural, vesel și liniștit pe care toată lumea vrea să îl vadă. El mă inspiră să postez zilnic despre aventurile noastre în familie.", spune bloggerul Ela Crăciun.

 

Ela este autorul blogului Elacraciun.ro și împărtășește, de 7 ani, sfaturi despre parenting, lifestyle și nutriție cu o comunitate care a depășit un milion de persoane.

În 2019, Ela a lansat două cărți de parenting dedicate părinților de bebeluși având ca inspirație propria experiență: “9 luni fără griji”și “12 luni fără griji”. Astfel, Nicholas a devenit personajul principal al celor două cărți care s-au bucurat de succes în ultimul an.

"Anul acesta am epuizat primul tiraj al ambelor cărți, ceea ce îmi arată că părinții vor să afle informații documentate despre creșterea sănătoasă a copilului. Nicholas a fost în centrul acestor preocupări și ne-a oferit tuturor inspiraţia de care aveam nevoie.", a mai spus Ela Crăciun.

 

Toate articolele care conțin informații despre creșterea bebelușului au înregistrat rezultate peste medie în blog și pe rețelele sociale ale Elei. Articolul Nu mai înfofoliți bebelușii a avut un reach de peste 225.000 de persoane iar 7 întrebări care le chinuie pe proaspetele mămici a ajuns la 250.000 de persoane pe pagina sa de Facebook.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related