Iubeste-ti competitia, macar de Dragobete

Iubeste-ti competitia, macar de Dragobete

Update: 5 to go a facut follow-up la Dragobete si a schimbat mash-up-ul cu unul potrivit pentru zilele obisnuite:

 

 

Dragobetele e primul semn al venirii primavarii, dupa o iarna grea. Deci, anul asta, nefiind o iarna grea, Dragobetele a venit doar sa faca act de prezenta. Dar lumea nu s-a iubit mai putin. Dimpotriva.

Se spune ca in ziua aceasta, fetele obișnuiau să adune zăpada ramasa, pe care o topeau, și o foloseau în poțiuni magice pe tot parcursul anului. In lipsa de zapada, astazi, cineva si-a adunat imaginatia si a folosit-o tot in favoarea unei potiuni magice, consumate pe tot parcursul anului - cafeaua.

Dupa ce Burger King își declara relația online, 5 to go a expus un mash-up intr-o intersectie din Bucuresti, prin care face o declaratie de iubire specifica retelelor de dating, Starbucks-ului. Declaratia ramane fara raspuns, dar brandul local devine erou in social media. E ca si cum, cineva ii scrie o scrisoare de dragoste unui star hollywoodian. Nu primeste niciun raspuns, dar ceilalti il privesc cu admiratie, pentru ca a indraznit. 

Dar gestul e mai mult decat stunt de PR. E o asumare a valorilor locale in fata celor globale. Un fel de Love local, drink local. Iar daca americanii spun ca love lasts forever, iata ca dragostea poate sa dureze si 5 minute.

 

In alta ordine de idei, sau de postari, remarcam ca multi eroi se arata dupa lupta:

Despre competitia dintre 5 to go si Starbucks, am mai scris aici si aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related