Principalele surse de informare pentru români:Digi24 și digi24.ro, lideri de audiență și trafic

Principalele surse de informare pentru români:Digi24 și digi24.ro, lideri de audiență și trafic
  • Din ce în ce mai mulți telespectatori români din segmentul publicului comercial aleg Digi24 pentru a se informa despre actualitatea politică, economică și socială. În minutul de aur, peste 60.000 telespectatori (public comercial) se uitau la Digi24.
  • Digi24.ro se menține pe poziția de lider la categoria site-uri de media din tot universul online românesc măsurat de BRAT, cu peste 1,2 milioane vizitatori unici.

Digi24 a fost lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) luni, 2 martie 2020. În medie, peste 21.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating de mediu de 0,42 și o cotă de piață de 3%.

Minutul de aur a fost atins la ora 20:31, în timpul Jurnalului de seară, când Digi24 a înregistrat, pe publicul comercial, un rating de 1,46 și o cotă de piață de 4%. La acel moment, 61.507 de români din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul Național de Măsurare a Audienței TV, furnizate de Kantar Media. De asemenea, la nivel național, minutul de aur a fost atins tot în timpul Jurnalului de Seară, la 20:53, când peste 120.000 de telespectatori se informau de la Digi24.

Site-ul digi24.ro își menține poziția de lider, fiind cel mai vizitat site de media din România, cu peste 1,2 milioane de vizite, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. Pe 2 martie, digi24.ro a fost site-ul de media care a înregistrat și cel mai mare număr de vizitatori unici, peste 900.000 de români care s-au informat de pe site-ul Digi24. Echipele Digi24 și digi24.ro le mulțumesc telespectatorilor și cititorilor pentru fidelitatea și încrederea arătate!

Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Postul de știri Digi24 este poziționat în top 3 cele mai urmărite posturi de știri în rândul publicului comercial. Site-ul digi24.ro este cel mai urmărit site de news din online-ul românesc, având o medie lunară de peste 32 de milioane de vizite, în ultimele șase luni.

Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related