Coca Cola oprește publicitatea pe timp de pandemie

Coca Cola oprește publicitatea pe timp de pandemie

Zilele acestea, piramida lui Moslow se clatină puțin și toți ne îngrămădim la baza ei, în căutare de drojdie și hârtie igienică. Brandurile știu că nu prea mai e loc de altceva și încearcă să găsească căi relevante de a vorbi cu consumatorii lor, chiar și pe timp de pandemie. 

Altele se întorc și ele la nevoile de bază. Cum ar fi Coca Cola, care a anunțat că va opri orice comunicare publicitară, pentru că prioritatea este ”siguranța și sănătatea angajaților și a comunităților”.

În schimb, compania, partenerii îmbuteliatori și Fundația Coca-Cola donează peste 120 milioane de dolari la nivel global pentru a susține lupta împotriva COVID-19 în comunitățile afectate.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related