Povesti noi din izolare

Povesti noi din izolare

Izolarea are gust de paine de casa. De carti citite in paralel, drumuri in plus spre balcon si batai pe telecomanda. De dormit, gimnastica pe covor si urmatorul serial. De trucuri cu hartia igienica. De coveruri de chitara. De pisici. De drone care ne aduc bomboane la nas. De farse. De alte pisici. De vopsea colorata pe fata. De nepoti simpatici. De bunici pe un ecran. De curcubee desenate si mesaje de totul va fi bine. De un pahar cu vin. De croaziere pe YouTube. De dans. De retete noi. Si lista poate continua.

Mesajele actuale de la branduri seamana ca sufrageriile oamenilor. Folosesc user generated content si la final adauga un stay safe. Si functioneaza. Si noi am inceput sa semanam intre noi. Si sa ne cunoastem mai bine. Pentru ca inainte, ne purtam si ne manisfestam mastile in societate, apoi reveneam la noi in case si abia acolo eram noi insine. Acum casele noastre sunt scena si noi ne aratam lumii asa cum suntem. Si o facem prin social media, careia tocmai asta i se reprosa. Asta inseamna oportunitate in comunicare. Inclusiv pentru Virgin Media si adam&eveDDB.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related