7 tipuri de oameni în izolare și câte un tool digital util pentru fiecare

7 tipuri de oameni în izolare și câte un tool digital util pentru fiecare

Salut! Sunt Eva de la INTERACTIONS și avem ceva în comun! Și tu, și eu suntem acasă și încercăm să scoatem ce-i mai bun din existența între patru pereți. Nu știm care e modul corect de a reacționa la situație, așa că ne adaptăm diferit și îi mulțumim gloriosului internet pentru toate resursele pe care ni le pune la dispoziție.

Mai jos, te invit să descoperi 7 tool-uri digitale pentru 7 tipologii de persoane în izolare și să-mi spui la final în care dintre ele te regăsești. Iar colegii mei din agenție sunt cel mai bun exemplu.

 

1. Printre atâtea știri negative, Irene știe foarte bine secretul femeilor optimiste și pline de good vibes.

Pe ea o să o găsești mereu citind știrile happy ale zilei, aici: somethingpositive.co. O platformă care te ține la curent cu noutățile exclusiv pozitive de prin lume.

 

2. Colegei mele, Cami, îi e zilnic dor de birou.

Îi lipsesc conversațiile de la cafea și vibe-ul din biroul de CS. Iar nouă ne e super dor de tricourile ei cu pugs & puppies. Pe Zoom parcă nu-s la fel de funny. Pentru ea și pentru toți cei care vor să reintre în atmosfera de la job există site-ul imisstheoffice.eu. E făcut să genereze exact zgomotele de la birou care te scoteau zilnic din sărite, dar fără de care acum nu mai poți.

 

3. Marius, în tot haosul, a luat măsuri suplimentare pentru organizare

Și uite-așa a devenit guru pe partea de organizare cu ajutorul aplicației onedock.app, ce ordonează tool-urile pe care le folosim zilnic într-un singur dashboard. Dacă și tu ai nevoie de puțină ordine prin aplicații, poți încerca să le centralizezi, cu ajutorul OneDock.

 

4. Unii dintre noi au nevoie de o soluție rapidă, care sa readucă universul la normal. Designerul nostru, Sebi, a găsit un Quick fixmake-everything-ok.com. Încearcă-l și tu și vezi dacă te ajută.

 

5. E un moment bun să îți descoperi potențialul creativ. Diana din Client Service a profitat de ocazie, pe pagina ei personală de caligrafie. În perioada asta e timp să creezi conținut de orice fel, iar Preview pentru Instagram se va asigura ca feed-ul tău e de nota 10: thepreviewapp.com

 

6. S-ar putea să simți ca de-acasă lucrezi mai mult decat de la birou, cum e și cazul colegei Andreea.

Pentru că nu are un metrou de prins și Netflix-ul e deja epuizat, câteva ore în plus peste program nu strică. Cu ea am share-uit aplicația care te obligă să iei o pauză: donothingfor2minutes.com. Ceea ce vă recomand și vouă, celor cu mici tendințe de workaholism.

 

7. Iar eu, de când stau acasă, mi-am cultivat zilnic masterchef-ul interior. Rețetele Jamilei îmi sunt cele mai bune prietene, la fel și tigăile.

Am descoperit că gătitul te relaxează uneori mai mult decât o meditație, iar pentru rețete mă inspir din surse diverse, precum:  latimes.com/food/recipes.

Lista rămâne deschisă pentru oricine vrea să adauge o idee, iar eu le mulțumesc colegilor din INTERACTIONS pentru că m-au inspirat la studiul de caz.

_______________________
Articol scris de Eva Coșa, Social Media Specialist

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related