
Articole care fac referire la Media Specialist


EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

“Creează cu ENGIE un nou început” - o nouă platformă de comunicare ENGIE Romania, semnată Cheil | Centrade

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT
![[Noii publicitari] Andreea Bădin (Smite): Cel mai neplăcut este când realizezi că strategia unei campanii nu este corect aleasă și nu poți interveni să schimbi pașii](https://media.iqads.ro/2018/07/ab-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Andreea Bădin (Smite): Cel mai neplăcut este când realizezi că strategia unei campanii nu este corect aleasă și nu poți interveni să schimbi pașii

Infinit Solutions Agency a câștigat contul Suzuki România, auto si moto, și preia integral comunicarea full service a brand-ului pe piața locală
![[Bunul gust NESCAFE Alegria] Hainele noi ale paharului care-ti gazduieste cafeaua. Impresii de la juratii Andrei Jianu si Mariana Rotaru (Zenith Romania)](https://media.iqads.ro/2017/09/collagealegria-cover-410.jpg)
[Bunul gust NESCAFE Alegria] Hainele noi ale paharului care-ti gazduieste cafeaua. Impresii de la juratii Andrei Jianu si Mariana Rotaru (Zenith Romania)

Orange si Profero prezinta serialul #inContulMeu cu Sector 7. De ce sa fie complicat cand poate sa fie simplu?

“Impreuna facem mai mult.” Tempo a dezvoltat platforma de comunicare “Impreuna” pentru METRO Romania.

“Desteptaretele”, cea mai recenta campanie Bonux, semnata de Leo Burnett Romania, selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate pentru intreaga sa retea internationala

Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group si MSLGROUP The Practice au trimis trei utilizatori Samsung in jurul lumii

AN-TAN-TE: "Hai sa-ti povestesc o carte" – Comunicare neconventionala pentru Asociatia Telefonul Copilului

Radu Acsinia (Samsung Romania): Divertismentul, informarea, implicarea consumatorilor si customer service-ul sunt principalele nevoi pe care le adresam prin comunitatile online

Diana Oancea (BPN), despre sexul publicitatii: A fost o lume inceputa de barbati, indubitabil, insa acum este condusa de femei

Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“
![[Tinerii din agentii - Ogilvy] Monica "Rochita" Dudau a facut lucrurile sa se intample la IQads vreme de 3 ani. Apoi a trecut pe frontul agentiilor](https://media.iqads.ro/2014/11/dsc-3729-cover-410.jpg)