Ce gust va avea berea dupa carantina?

Ce gust va avea berea dupa carantina?

Sa comanzi o bere. Sa schimbi o vorba cu barmanul, ca si cum il cunosti. Sa astepti sa se elibereze masa preferata. Sa vina ceilalti prieteni. Sa intarzie cel care intarzie de obicei. Sa vorbiti banalitati. Sa comandati cu totii. Sa ciocniti cu totii, fara niciun motiv. Sa curga spuma din pahar. Sa vorbiti tot banalitati, dar sa vi se para interesante. Sa ai impresia ca tipa de la masa de langa, s-a uitat la tine. Sa fie muzica prea tare, dar tu tot sa iti faci bancurile auzite. Sa promiteti cu totii ca va lasati joburile ca sa porniti o afacere, dar a doua zi sa negati tot. Sa plece tipa de la masa de langa, fara sa schiteze niciun adio. Sa te oferi sa faci tu cinste. Sa te contrazica toti, dar sa nu scoata nimeni niciun ban. Sa primesti numarul tipei, pe nota de plata. Sa lasi bacsis.

Am vrut doar sa ne amintim, cam cum ar fi putut sa arate o seara cu prietenii in pub. Acum, cand pub-urile sunt goale, sa nu uitam de ele. Heineken crede ca ele au nevoie de viata, asa cum viata are nevoie de pub-uri. Campania e semnata de Publicis Brazil si spune ca poti comanda o bere de pe acum, chiar daca o vei savura mai tarziu. Coloana sonora e "Don't forget" de la Simply Minds, din filmul The Breakfast Club.

Carlsberg a mers direct la sentiment si l-a scos in fata pe ala micu'. Butoiasu' de bere. Lasat singur si foarte vulnerabil, salvarea lui e sa fie adoptat. Si butoias cu butoias, poti sa salvezi o industrie. Probabil. Campania apartine Grey Europe. 

Si pentru ca sunt toate sansele ca din pub sa nu te duci acasa, lantul de produse farmaceutice Rossmann, al doilea din Germania, iti intelege imaginatia care transforma magazinele lor in cluburi, alaturi de UnitedWeStream

Iar pentru final, pastram un clasic reinterpretat, care pare sa se potriveasca mai bine in contextul actual decat atunci cand a fost creat. Budweiser a reluat conceptul Whassup, care pare cel mai potrivit mod de a incepe o conversatie video in carantina. Apoi, e despre familie.  

Asadar, cu un butoias adoptat, cu whassup pe buze si cu probably in minte, sa asteptam cu totii sa ne revedem la o bere, intr-un pub. Orice bere, orice pub.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related