În lipsa noastră

În lipsa noastră

„Natura s-a curățat atât de mult încât…” a devenit deja meme. Fraza asta a primit o nouă viață în reclama pentru brandul auto Hyundai. Animalele sălbatice cu toată extravaganța lor se plimbă pe străzile Spaniei. Și pentru că suntem în era tehnologiilor informaționale, spaniolii și-au scos telefoanele, să prindă imaginile șocante cu păuni, urși, căprioare ce merg frivol pe străzi și să le publice în internet. Ca să se laude că strada lor e mai puțin poluată, probabil. Și cine n-ar publica așa ceva?! Iar cei de la HAVAR PR împreună cu Hyundai s-au mobilizat repejor ca să monteze din toate aceste filmulețe un spot publicitar. Da, din nou, cu îndemnuri sociale.

Care-i ideea, o să vă întrebați voi. Păi, de asta suntem aici, să explicăm. Mesajul campaniei a fost că atunci când o să călcăm afară, să păstrăm mediul ambiant. „Când ieșim din casă, hai să construim o lume nouă”, spune sloganul campaniei. Să trăim în armonie cu flora, fauna, oceanidele și nimfele pădurilor care au regenerat ca pasărea Phoenix. Numai că nu din propria cenușă, ci din deșeurile lăsate de oameni în voia sorții.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related