
Articole care fac referire la Hyundai


Per Pedersen lasă Grey pentru a lansa & The Network – un nou tip de rețea creativă globală condusă și patronată tocmai de agenții
![[Scapa cine poate] Colaborari cu Coca-Cola si Hyundai. Cazul celor de la Captive Escape Room, povestit de Mihai Ungureanu](https://media.iqads.ro/2017/03/14902801-1825356164409501-7203887007290543325-o-cover-410.jpg)
[Scapa cine poate] Colaborari cu Coca-Cola si Hyundai. Cazul celor de la Captive Escape Room, povestit de Mihai Ungureanu
![[Schimbari in media] Gabriel Patru (MEC): Daca oamenii vor fi in strada, si brandurile vor fi in strada, daca oamenii vor fi acasa, la televizor, brandurile vor fi la televizor](https://media.iqads.ro/2017/02/img-1963-cover-410.jpg)
[Schimbari in media] Gabriel Patru (MEC): Daca oamenii vor fi in strada, si brandurile vor fi in strada, daca oamenii vor fi acasa, la televizor, brandurile vor fi la televizor
![[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent](https://media.iqads.ro/2016/06/collageclash-cover-410.jpg)
[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent
![[PR-ul creativ] Laura Iacobescu: Cantitatea este inlocuita de calitate, iar in PR acest lucru se traduce prin creativitate](https://media.iqads.ro/2015/11/laura3-cover-410.jpg)
[PR-ul creativ] Laura Iacobescu: Cantitatea este inlocuita de calitate, iar in PR acest lucru se traduce prin creativitate

DDB si Tribal Worlwide Romania lanseaza o campanie inedita pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 reclame vizionate de romani pe YouTube in aprilie 2015. 2 creatii romanesti in top](https://media.iqads.ro/2015/05/screenshot-2015-05-14-17-34-55-cover-410.jpg)
[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 reclame vizionate de romani pe YouTube in aprilie 2015. 2 creatii romanesti in top
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Emanuel Clonda: Brand equity-ul s-a transformat in reducere de pret, iar creatia a migrat catre departamentul de vanzari](https://media.iqads.ro/2014/10/eme-21-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Emanuel Clonda: Brand equity-ul s-a transformat in reducere de pret, iar creatia a migrat catre departamentul de vanzari

Infograficul #16 HumanGraphExperience – “Romanian Football Involvement”, lansat de Starcom MediaVest Group

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Masini, Benzina si Petrochimie in iunie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Masini, Benzina si Petrochimie in mai 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Masini, Benzina si Petrochimie in aprilie

Sud Est Top Production: In 2013 am conturat mult mai bine departamentele audio, video, foto si grafica, la care s-a adaugat si un departament de PR

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Masini, Benzina si Petrochimie in online in octombrie 2013

Hyundai si Kia se bucura de avantajul ultimului intrat pe piata in competitia la nivel european cu "veteranul" Ford
