Brandstalk se urca la volanul Hyundai

Brandstalk, agentia de creatie a holdingului The Group, a fost desemnata sa gestioneze strategia si creatia pentru Hyundai Auto Romania.

Brandstalk a castigat pitch-ul organizat de Hyundai, unul dintre cei mai puternici si atractivi jucatori din piata auto locala. Totul a pornit de la un brief cu obiective foarte clare, pentru modelul Hyundai Accent Diesel.

"Ne-am propus sa analizam produsul din punctul de vedere al publicului tinta si sa oferim solutii de comunicare relevante pentru acesta, folosind atat medii de comunicare conventionala, cat si neconventionala. Mergand pe ideea ca "nu poti vinde un produs pe care nu-l cunosti", am solicitat cheile unui automobil pentru a-l testa si pentru a intelege in detaliu caracteristicile acestuia. Asa ca ... unii dintre noi au devenit pentru cateva zile "consumatorul" care isi cauta masina potrivita si cealalta parte a echipei de proiect si-a propus sa ne surprinda printr-o abordare inovativa a comunicarii in categorie. Ni s-a reconfirmat faptul ca metoda noastra de lucru este castigatoare: trebuie sa ai obiective clare, sa gandesti din punctul de vedere al consumatorului si sa pui multa pasiune in fiecare detaliu", a declarat Roxana Memetea, managing partner Brandstalk.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related