Draga vecine, tu fa galagie, ca sa stiu ca esti bine

Draga vecine, tu fa galagie, ca sa stiu ca esti bine

De cand am inceput sa stam in case, pare ca s-au inmultit vecinii. Doar pare, pentru ca numarul lor a ramas constant. Dar se aud mai multe de la ei. Daca toata pandemia n-a fost decat un experiment pentru a testa daca oamenii fac cu atat mai multe zgomote, cu cat stau mai mult in case, experimentul a reusit. Gama e diversa, de la cei care cred ca pot canta, la cei care isi iubesc prea mult storcatorul de fructe. Inainte, civilizatia gasise sistemul perfect pentru evitarea stresului auditiv cauzat de vecini. Acesta presupunea iesitul din casa, pentru perioade lungi de timp. Da, istoricii au consemnat acest tip de comportament la oameni. Iar pentru timpul in care ne gaseam totusi in case, si auzeam ce nu voiam sa auzim, ne multumeam poate sa gasim scuze pentru vecini: ei, poate nu si-a dat seama, sau, ei, s-a intamplat doar astazi...

Pana aici! Acum se intampla prea des, acum stim ca si-a dat seama si ca nu s-a intamplat doar astazi. Trebuie luata atitudine. Si daca urmaresti noul spot Bose, realizat de Wunderman Thompson Dubai, ai impresia ca asta se intampla. Nu pe un ton agresiv. Dimpotriva, pe un ton calm, dar care ascunde ceva. Cel putin, ironie. Si evolueaza. Si insira sunete de care vecinii se fac vinovati. Si lista nu se mai opreste. Si astepti un punct culminant, cu o replica pe masura! Si, tocmai cand te astepti mai putin, ce sa vezi, vine o replica de o maxima empatie, pe acelasi ton calm: draga vecine, tu fa galagie, ca sa stiu ca esti bine. Si totusi ironia vine, pentru ca replica nu e decat un eufemism pentru nu-mi pasa. Fa galagie, caci mie nu imi pasa. Asta pot spune cei care au casti cu noice cancelling.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related