Iubire românească pe vreme de pandemie

Iubire românească pe vreme de pandemie

Anul acesta lung și nemilos nu a prea mai lăsat loc pentru îndeletniciri gratuite și nuanțe subtile. Toate eforturile noastre s-au dus înspre supraviețuire. Atenția și preocuparea oamenilor, de asemenea, au avut doar obiective utile și esențiale. Publicitatea a mers tot într-acolo, în condițiile date. Chiar spuneam la un moment dat că toate reclamele par ieșite din aceeași fabrică. 

Așa că salutăm cu încântare reclama poveștii de iubire dintre Ion și Maria. Ne-a plăcut să vedem și altceva în această perioadă. Ne-a plăcut chiar și sloganul acela poetic care nu economisește dragoste. Cine știe, poate pandemia asta ne-a făcut și pe noi mai sensibili și mai puțin cârcotași. 

Spotul Penny a fost realizat de Papaya Advertising:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related