Buna ziua, transmitem din uterul femeilor

Buna ziua, transmitem din uterul femeilor

„Femei de toate vârstele, empatizați!” - nu asta spune spotul, inconștientul singur a format acest mesaj. Și n-ai cum să nu dai din cap, în semn de înțelegere, măcar o dată, în timp ce urmărești ce se întâmplă aici. Dacă ești femeie. Iertată să ne fie această discriminare fondată. Iar aici s-au întâmplat de toate: de la prima menstruație, până la avorturi spontane, naștere sau menopauză. Hai, nu vă mai speriați de aceste cuvinte și de aceste stări ale corpului feminin, că doar nu credeți că v-a adus barza.

Bodyform și Libresse, împreună cu creativii de la Abbott Mead Vickers BBDO, au creat o campanie îndrăzneață, pentru a vorbi despre realitatea sănătății intime a femeilor și pentru a scăpa de tabuuri rușinoase. De altfel, în secolul în care trăim, e o rușine să-ți fie rușine de aceste lucruri. Parcă n-ar mai trebui să ne intimidăm că suntem femei. Însă acest „parcă” se cere a fi eliminat continuu cu tot felul de reclame și campanii.

Totul, cum de multe ori se întâmplă în publicitate, a pornit de la un sondaj care a arătat că două treimi din femeile ce au suferit un avort spontan, care au supraviețuit menopauzei, au făcut față mai bine situațiilor, datorită faptului că au vorbit, că oamenii apropiați le-au înțeles. Cu toate acestea, jumătate dintre femei consideră că societatea nu vrea să audă despre experiențele lor, iar această tăcere dăunează sănătății lor mentale.

Cu o reclama nu se face conștientizarea. Dar poate e un început de cale pentru a risipi miturile, percepțiile, prejudecățile și tabuurile în jurul sistemului reproducător feminin și sănătății intime a femeilor, de care nimeni nu are nevoie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related